۱۱۲۵۵۲۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

آغاز مسابقات سخت تیم ملی والیبال

تیم ملی والیبال ایران در نخستین بازی هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال، مقابل آمریکا صف‌آرایی خواهد کرد.

خبرگزاری مهر: مرحله مقدماتی رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال به میزبانی ایتالیا در حال برگزاری است. هفته سوم مسابقات از روز چهارشنبه پیگیری خواهد شد و تیم ملی کشورمان با تیم‌های آمریکا، صربستان و آلمان رقابت خواهد کرد.

ملی‌پوشان ایران در هفته دوم مسابقات سه پیروزی ارزشمند مقابل تیم‌های کانادا، ایتالیا و بلغارستان به دست آوردند تا با کسب چهار پیروزی و ۱۲ امتیاز در پایان هفته دوم بالاتر از آمریکا، صربستان و آلمان قرار بگیرند.

ایران در هر بازی با ترکیب متفاوتی در زمین حاضر شد و رقابت سنگین ملی‌پوشان با رقبا از هفته سوم و بازی مقابل آمریکا شروع خواهد شد.

«ولادیمیر الکنو» سرمربی تیم ملی در دو هفته گذشته اعتماد خوبی به بازیکنان جوان داشت و به غیر از مرتضی شریفی هر ۱۳ بازیکن دیگر در بازی‌ها به کار گرفته شدند.

اعتماد الکنو به جوانان چهره‌های جدیدی مانند بردیا سعادت، صابر کاظمی، میثم صالحی، آرمان صالحی و امیر حسین اسفندیار به والیبال ایران معرفی کرد تا در کنار سایر بازیکنان جوان مانند علی اصغر مجرد، محمدرضا حضرت پور، علی شفیعی و … در کنار ستاره‌هایی مانند محمد موسوی، میلاد عبادی پور، محمد موسوی، پوریا فیاضی و … تیم ملی قدرتمند برای حضور در المپیک توکیو آماده شود.

ملی‌پوشان روز چهارشنبه ساعت ۲۰:۳۰ مقابل تیم آمریکا صف آرایی خواهند کرد. تیم‌های ایران و آمریکا در دو دوره گذشته لیگ ملت‌ها دو بار مقابل هم صف آرایی کردند که هر دو بار آمریکا با نتیجه ۳ بر صفر پیروز شد.

تیم ملی آمریکا در پایان هفته دوم مسابقات لیگ ملت‌های ۲۰۲۱ با کسب ۳ پیروزی و ۹ امتیاز پایین‌تر از ایران در رده نهم جدول رده بندی قرار دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج