۱۱۲۵۷۱۱
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

هشدار درباره انتشار محتوای تخریبی علیه کاندیداها

رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتای ناجا از کاربران خواست که از انتشار هرگونه محتوای تبلیغاتی و تخریبی علیه نامزد‌های انتخاباتی پرهیز کنند.

خبرگزاری ایسنا: رییس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتای ناجا از کاربران خواست که از انتشار هرگونه محتوای تبلیغاتی و تخریبی علیه نامزدهای انتخاباتی پرهیز کنند.

سرهنگ علی‌محمد رجبی با تاکید بر اینکه درانتخابات پیش رو بیش از هر زمان دیگری تبلیغات در فضای مجازی جریان دارد، گفت: از این رو کاربران باید بدانند که انتشار آگاهانه مطالب در این فضا، ضامن فضای مجازی سالم و انتخاباتی پر شکوه خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه لازم است کاربران از انتشار و بازنشر هرگونه محتوای تبلیغاتی و تخریبی علیه نامزدهای انتخاباتی پرهیز کنند، گفت: طرح اتهامات اثبات نشده، تخریب و ... از جمله مواردی است که نباید از سوی کاربران انجام شود.

رجبی با بیان اینکه بر اساس مواد مختلف قانون مجازات اسلامی، قانون مطبوعات و قانون انتخابات کشور انجام یکسری اقدامات در ایام انتخابات جرم است، گفت: ممکن است برخی از افراد سودجو بخواهند با انجام اقداماتی در فضای مجازی آرامش و شور انتخاباتی را تحت تاثیر قراردهند. از این رو افراد و کاربران فضای مجازی باید بدانند که انتشار صوت، تصویر یا فیلم خصوصی و خانوادگی نامزدها، دسترسی غیرمجاز و تخریب تارنماها و پست الکترونیکی نامزدها و تشویش اذهان عمومی و سیاه نمایی نیز از دیگر اقدامات مجرمانه در مورد انتخابات است.

به گفته رییس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتای ناجا، امکان پیگیرد قانونی این موارد در فضای مجازی وجود دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج