۱۱۲۵۷۴۲
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

موضع متفاوت قاضی‌زاده درباره کنکور و سربازی

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: دولت من کنکور را حذف می کند و مسئله سربازی را حل و فصل خواهد کرد.

ایسنا: کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: دولت من کنکور را حذف می کند و مسئله سربازی را حل و فصل خواهد کرد.

قاضی زاده هاشمی در بخش نقد دومین مناظره تلویزیونی کاندیداهای ریاست جمهوری گفت: ابتدا لازم است پیروزی تیم ملی فوتبال و تیم ملی والیبال را تبریک بگویم. البته شیطنتی در محل برگزاری مسابقه صورت گرفت که به نظرم باید وزارت خارجه به صورت قوی به آن ورود کند. ان شاءالله دولت "سلام" به عنوان یک دولت مقتدر اجازه چنین اتفاقاتی را نمی دهد. برخی از نهادهای بین المللی هر کاری دلشان خواست با ما کردند و پذیرفتیم.

وی افزود: این پیروزی ها نشان دهنده توانایی های جوانان است. امروز جوانان بهترین و شادترین سال های عمر خود را می گذرانند، اما پنج سال در یک اتاق به دلیل کنکور محصور هستند و بعد هم بحث سربازی و کیفیت آن در میان است. تحصیل طولانی مدت و گرفتن مدارک آن هم بدون کسب مهارت کافی وضعیتی را برای جوانان به وجود آورده است.

وی توضیح داد: من یک جراح سرگردان هستم که ۲۵ سال درس خواندم، به گذشته نگاه می کنم نصف تحصیلاتم اضافه بوده است و نسبتی با کاری که انجام می دهم ندارد.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: پدیده دیگر مهاجرت است که در دولت اخیر مهاجرت نخبگان زیاد شده است، جوانان با تحصیلات طولانی، سربازی و نرخ بیکاری و بعد از آن مسئله درآمد و کسب مسکن مواجه اند و در حسرت ازدواج و تشکیل خانواده به سر می برند. گاهی هم در دوراهی نان و جان هستند که این را می توان در بین کوله بران دید.

قاضی زاده هاشمی افزود: موضوع دولت سلام خانواده و جوان است. نقش آفرینان اصلی جوانان هستند که گره گشای مسائل کشورند، دولت من کنکور را حذف می کند و مسئله سربازی را حل و فصل خواهد کرد. گفت وگوهایی با نیروهای مسلح صورت می گیرد تا به طرح جامعی برای تبدیل سربازی به سرباز حرفه ای برسیم.

وی همچنین گفت که ما برنامه داریم که در هر شهر مشاغلی به وجود آید و همچنین به هر زوج جوان۵۰۰ میلیون تومان برای ازدواج، جهیزیه و مسکن خواهیم داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج