جاباما
۱۱۲۵۷۷۹
۱۴۰ نظر
۵۰۵۵
۱۴۰ نظر
۵۰۵۵
پ

چهره به چهره با نامزدها، در شب کسالت­‌بارِ مناظره دوم

روز دوم مناظره­‌ها از روز اول بی­‌خاصیت‌­تر و کسالت­‌بارتر بود. شنیده‌­ها حاکی از این است که به نامزدها گوشزد شده که از زدن حرف­ها جنجالی بپرهیزند.

برترین­‌ها -امیر عبودزاده: عده‌­ای با توجه به مناظره روز اول معتقد بودند که این بار هم آبی از جدل نامزدهای ریاست‌جمهوری گرم نخواهد شد و برخی بر این گمان بودند که با گذشت زمان و نزدیک شدن به روز انتخابات مناظره‌ها هم گرم‌تر خواهد شد و نامزدها صریح‌­تر و شجاعانه ‌تر به بیان نظرات و اختلافات­‌شان خواهند پرداخت.

چنین اتفاقی نیفتاد و حق با دسته اول بود. روز دوم مناظره­‌ها از روز اول بی­‌خاصیت‌­تر و کسالت­‌بارتر بود. شنیده‌­ها حاکی از این است که به نامزدها گوشزد شده که از زدن حرف­ها جنجالی بپرهیزند.

تهدیدهایی که از امکان ردصلاحیت نامزدها تا روز آخر حکایت می‌­کرد هم مطمئنا بی­‌تاثیر نبوده. هرچه باشد، چه پنج نامزد اصولگرا و چه دو نامزد شبه‌­اصلاح­‌طلب چیزی نگفتند که در سه­‌شنبه شب هیجده خرداد هیاهویی به پا کند.

زاکانی و همتی چند باری به پر و پای هم پیچیدند اما خیلی ملایم. پر زاکانی به پر محسن رضایی هم گرفت. اما همه چیز خیلی ولرم بود. اگر به مناظره­‌های سال­‌های قبل برگردیم، سخت است آنچه امروز می­‌گذرد را بشود مناظره نامید.

با وجود مشکلات عدیده­ای که جامعه ایرانی با آن مواجه است و با وجود این که ظاهرا اکثریتی از حائزین شرایط رای دادن، نمی‌‌خواهند پای صندوق‌­ها بروند (و همتی هم بر این نکته انگشت گذاشت)، نامزدهای پاستور نه حاضر شدند با جسارت از مشکلات بگویند، نه از دلایلش گفتند و نه راه‌­ها و تصمیماتی واقعی و منطقی برای حل این مشکلات ارائه کردند.

در مناظره با رویکرد فرهنگی، اجتماعی هم کمتر حرفی از مشکلات اجتماعی واقعی مردم زده شد. این که تا روز آخر چه اتفاق می‌­افتد معلوم نیست و بسیاری امیدوارند که با گرم‌تر شدن فضا مردم بیشتری برای آمدن به انتخابات ترغیب شوند، اما تا آن روز... اجازه دهید خیلی خلاصه نگاهی کنیم به هفت چهره حاضر در مناظره سه­‌شنبه شب.

سعید جلیلی

مثل روز اول ترجیح داد بیشتر موعظه کند. آنچه او از مسائل کشور بیان می‌­کند همچنان خاص و عجیب به نظر می­‌رسد. صحبت‌های جلیلی مبنی بر این که باید مشکلات را بدون تاکید بر برجام حل کرد و نگاه دیپلماتیکش برای مبادلات اقتصادی با دیگر کشورها، بدون این که بگوید چه راهی برای تبادل پول در نظر گرفته و چرا اینقدر همه چیز را ساده می‌­بیند، قابل توجه است. اصرار او برای ساختن جملاتی با «نمایش» و «واقعیت» کلافه­‌کننده بود.

جمله ویژه: جایی که گفت با توانمندسازی «کوله‌­بر»ها (به جای کولبرها) توانسته کاری کند که یک تعاونی ۵۰۰ میلیون دلار تجارت در سال داشته باشد! نیم میلیارد دلار!

انتقاد جذاب: این که گفت شکل مناظره درست نیست و تلویزیون باید آن را تغییر بدهد مورد استقبال دیگر حاضران قرار گرفت. حتی در فضای مجازی هم خیلی­‌ها خوششان آمد.

چهره به چهره با نامزدها، در شب کسالت­‌بارِ مناظره دوم

محسن رضایی

بیش از همه بر برنامه و ایده­‌های دولت آینده­‌اش تاکید داشت و ایده­‌هایش فانتزی­‌تر از همه بود. آنقدر فانتزی که حتی زاکانی هم به او اعتراض کرد که آقا از کجا؟! ولی آقا محسن راه خودش را می‌­رود و همچنان رویای پاستور دارد.

همچنان دلارها را بین مردم تقسیم می­کند و هم‌چنان فکر می­کند می­‌تواند پول ملی را قدرتمند کند. بدون این که بگوید FATF چه مشکلی داشته که تا امروز در مجمع تشخیص گیر کرده و بدون این که بگوید قرار است این مخارج سنگین مورد نظر را از کجا تامین می­کند.

سوتی ویژه: وقتی گفت «یاساشین» (به جای یاشاسین به معنای زنده باد) کل فضای مجازی منفجر شد. بعید است ترک­‌ها از کنار این اشتباه او راحت رد شوند. خواست محبت ترک­‌ها را جلب کند و بد به جدول زد.

حرف جنجالی: این که گفت در دولتش از رهبری خواهد خواست تا شورای‌عالی انقلاب­‌فرهنگی را منحل کند چون کارکردش را از دست داده!

چهره به چهره با نامزدها، در شب کسالت­‌بارِ مناظره دوم

محسن مهرعلیزاده

بلاتکلیف و آماده کنار کشیدن به نظر می‌­رسد. او باز هم آمد تا چند متلک بی‌اندازد، کمی از خودش و ترک بودنش بگوید و نظرها را جلب کند و در عین­‌حال چندان تحرکی به خرج ندهد. خیلی­‌ها مهرعلیزاده را با هاشمی‌­طبای سال ۹۶ مقایسه می­‌کنند.

هاشمی‌­طبای کارکشته و پخته که حالا اگر خوب فکر کنیم شاید از هیچکدام از نامزدهای هفتگانه ۱۴۰۰ کمتر نباشد. مهرعلیزاده تمام مدت به نعل و به میخ زد و نگذاشت سیخ و کباب بسوزند.

جمله ویژه: انتقادش از گشت ارشاد و انتقاد از گیر دادن به جوان­‌هایی که در پارک، آب­‌بازی می­‌کنند.

چهره به چهره با نامزدها، در شب کسالت­‌بارِ مناظره دوم

سید ابراهیم رییسی

هرچه می‌­گذرد کار برای سید سخت‌­تر می­‌شود. می­‌گفتند که بعد از مناظره اول بعضی نظرسنجی­‌ها از ریزش آرایش خبر داده‌­اند. بعد از مناظره دوم هم نباید انتظار فرخنده‌­ای را داشت. سید خوش­‌صحبت نیست و نه در لباس پوشیدن و نه در بادی لنگوییج (یا همان زبان بدن) جذاب به نظر نمی­‌رسد. این که خیلی­‌ها ریاست­‌جمهوریش را قطعی می­‌دانند، کار را سخت­‌تر هم کرده.

شاید اگر چهار سال پیش به خاطر اشتیاق و نگرانی­‌هایش فعال‌تر و پرشورتر دیده می‌­شد، حالا با اعتماد به نفس بالاتر، کم­رمق‌­تر است. واکنش هوادارانش در فضای مجازی در طول مناظره هم نشان می­‌داد که خیلی سر ذوق نیامده‌­اند و صحبت­‌هایش را برای هشتگ زدن و وایرال کردن خیلی درخشان نمی‌­بینند. کلی­‌گویی‌­ها و حرف­‌های کلیشه‌­ای‌­اش او را احتمالا از نظر عده‌­ای به خسته‌­کننده‌­ترین چهره مناظره‌­ها بدل کرده.

جمله خاص: هیچی!

چهره به چهره با نامزدها، در شب کسالت­‌بارِ مناظره دوم

امیرحسین قاضی‎‌­زاده هاشمی

دکتر همچنان مثل بچه درس‌­خوان­‌های کلاس، مرتب و تمیز و البته کمی حرص­‌درآر است! قاضی­‌زاده هاشمی همانطور که در مناظره اول نشان داده بود، راهش را از بقیه جدا کرده و خیلی جدی به ریاست‌­جمهوری فکر می­‌کند. به دولت سلام (یعنی چی دولت سلام؟).

این که وارد درگیری‌­ها نمی­‌شود باعث شده خاکی نشود و محترم بماند، اما این اجازه را هم نمی‌­دهد که مخاطبانش بفهمند دقیقا چه ویژگی و چه تمایزی با بقیه دارد.

حرف خاص: شاید یکی از نکات جالب حرفش این بود که گفت کمیته‌­های اقتصادی و امنیتی و ... در دولتش تشکیل می‌­دهد و وزرا باید همزمان رییس این کمیته‌­ها هم باشند تا سیاست­‌های هماهنگی در کشور اجرا شود. اما این که می‌خواهد وزیر ارشاد را رییس شورای­عالی انقلاب فرهنگی کند، به نظر تخیلی می‌­رسد.

چهره به چهره با نامزدها، در شب کسالت­‌بارِ مناظره دوم

عبدالناصر همتی

از مناظره اول ضعیف‌­تر ظاهر شد. همچنان می­‌خواهد خود را نماینده اصلاح‌­طلبان نشان بدهد و همچنان دست به عصا و محافظه‌­کار است. او این بار هم با به مافیاهایی که معلوم نیست چه کسانی هستند حمله کرد و از متلاشی کردن شبکه­‌هایی گفت که معلوم نیست کجا هستند و چطور تا امروز دوام آورده‌­اند و بزرگتر شده­‌اند.

همتی باز هم از این گفت که می­خواهد نماینده زنان و اقلیت­‌های مذهبی و قومی باشد. حرف‌­هایش تکراری بود. گفت به تنهایی برای مقابله با اصولگرایانی آمده که دلشان می­‌خواهد کاخ سفید را حسینیه کنند، حرف تازه­ای نبود. اسم بردن از شجریان و علیزاده و کسمایی و صحبت از کی­‌رپ و جوانانی که قصد مهاجرت دارند هم برای چنین مجادله­ای زیادی آبکی به نظر می‌­رسید.

جمله­‌های کلیدی: بگذارید مردم زندگی‌­شان را بکنند/ در برنامه‌­هایشان رپ می­‌گذارند بعد رپ را ممنوع می‌­کنند.

چهره به چهره با نامزدها، در شب کسالت­‌بارِ مناظره دوم

علیرضا زاکانی

با دوز کمتر امروز هم از همه تهاجمی­‌تر بود. اما احساس این که قرار است به نفع رییسی کنار بکشد، احتمالا باعث می­‌شود چندان جدی گرفته نشود. او احتمالا کمترین برنامه و ایده را برای دولت آینده‌­اش مطرح می­‌کند، شاید چون اصلا به چنین چیزی فکر نمی­‌کند.

زاکانی این بار هم آمده بود تا روی پای روحانی و اصلاح­‌طلبان و مهرعلیزاده و همتی تکل برود. البته در کنارش داشت محسن رضایی را هم می‌­زد. همین هم باعث می­شد تا هر وقت میکروفنش روشن می­‌شد کمی دمای مناظره بالا برود.

اما نه افشاگری خاصی داشت و نه ادعای بزرگی مطرح کرد تا شب نسبتا آرامی را سپری کند.

جمله جنجالی: (خطاب به همتی) اگر ما پوششی هستیم، شما که روکشی هستید!

آمارو ادعای عالی: ۶۰ درصد مردم می‌خواهند ۳ فرزند داشته باشند، من به آنها کمک می‌کنم.

چهره به چهره با نامزدها، در شب کسالت­‌بارِ مناظره دوم

شواهد نشان می‌دهد در هفته آینده فضا گرم‌تر خواهد شد و اقبال مردم به انتخابات و نامزدها بالاتر خواهد رفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نیما نیلو

      فقط آیت الله رئیسی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو چی گفتی کامنت پایین چی گفت

      • بدون نام

        انشاءالله آقای دکتر ریسی پیروز میشه رای فقط ریسی

      • بدون نام

        هفت دلاور هفت سامورایی و اینک ۷ چخان

      • بدون نام

        خاب میبینی بیدارشو

      • بدون نام

        رئيسی، رئیس جمهوری در تراز جمهوری اسلامی ایران.

      • بدون نام

        دختر شهید باکری حقیقت رو گفته به رضایی

      • بدون نام

        رئیسی میگه گشت ارشاد برای مردم نباشه برای دولتمردان باشه خب چرا تا الان بوده از همین الان پس نباید دیگه باشه

      • بدون نام

        که چی بشه

      • بی نام

        برات متاسفم

    • بدون نام

      فقط مردم ایران

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آفرین به شعورت

      • بدون نام

        کاش یه کاندید مثل سردار سلیمانی وجود داشت

    • بدون نام

      افولگراها خخخخخخخخ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چند سالته؟

    • بدون نام

      همتی علیزاده با بولدوزر از روی همشون رد شدن

      پاسخ ها

      • بابای محمدامین

        گل پسر اخه همتی و مهرعلیزاده که بواسطه کارنامه درخشان خودشون و دولت حسن فریدون ، خود به خود له شده هستن ، اصلا توان راه رفتن هم ندارن چه رسد به اینکه بخوان لودر هم سوار بشن

      • بدون نام

        همتی یا علیزاده رای بیارن امکان ایرانی اباد ازاد هست

      • بدون نام

        هر 7 تاشون از خجالت هم در اومدن

      • بدون نام

        حاضرم هركي كانديد بشه الا عليزاده و همتي واقعا در قد و قواره رياست جمهوري نيستن

      • بدون نام

        میره

    • من

      تحلیل های مسخره هست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ازهمه بهتراقای مرتضی حیدری است (کاش اون )کاندیدشده بود

    • بدون نام

      قرار شد گشت ارشاد جمع بشه رئیسی هم گفت گشت برای مردم نه برای دولتمردان ببینیم حالا

      پاسخ ها

      • بی پناه

        باور میکنی!!!!؟؟؟؟؟؟

      • بدون نام

        چقدر ساده اید

    • بدون نام

      مقرر شد پیامک بیحجابی نزنن به مردم دیگه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بی حجابی زیر پا گذاشتن قانونه تا وقتی حجاب قانونه ملزم به رعایتش هستید نقطه

      • بدون نام

        با زور شاید بدتر بشه

    • یاحق

      صدا و سیما یک مناظره اضافه کند تازه آقایون گرم شدند

    • بدون نام

      فقط سردار رضایی برنامه داره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        :|

      • بدون نام

        ندارن ندآاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااره

      • بدون نام

        سردار بوتاکس و زیبایی و توهمات
        اصلی رو بگم حذف می کنه

    • رضا

      درود بر رئیسی

      پاسخ ها

      • سامانتا

        نه فقط سردار

      • بی پناه

        درود بر مردم ساده

      • روشنفکر

        دقیقا دورود به چیش چه چیز خارق العاده ای از ایشون دیدی که ما ندیدیم بگو شاید ما هم تر غیب بشیم بهش رای بدیم

      • بدون نام

        خابی بیدار شو

      • مهدی

        آقا رضا شما دیگه چرا؟

    • بدون نام

      مناظره نحوه اجرا سوال ها کاندیدا ها فاجعه اند

    • بدون نام

      یکی شون خیلی خیالش راحته البته حق هم داره

      پاسخ ها

      • بی پناه

        یکیشون خیلی خوبه،یکیشون خیلی خوبه،بهش بگین ماشالله،ماشالله

      • بدون نام

        خیالش راحت نیست.
        آرومه چون میدونه در محضر خداست نه مثل بقیه هوچی گر و ....

    • بدون نام

      زاکانی هم سنگر اصولگرای خودش رضایی رو هم فروخت

      پاسخ ها

      • سامانتا

        زاکانی بدخشن شده

      • بدون نام

        ازقدیم گفتن ازاون نترس که هارت وپورت داره ازاون بترس که سربه توداره..
        اونهایی که مظلوم نمایی میکنن به وقتش میتازن

    • بدون نام

      هر کدوم این پیرمرد ها بشن چهارسال نابودیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقااااا

    • ساسی مانکن

      جای استاد نجم شریعتی به جای حیدری واقعا خالی بود. سرتکان دادنها ، لبخندهای ملیح و وسط حرف مهمان پریدنهای حرص در آر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        :))

    • بدون نام

      عبود زاده دوست داره مثل روحانی دروغ وعدده بشنوه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عبود زاده کدومشونه؟

    • بدون نام

      یکی از یکی مزخرفتر

      پاسخ ها

      • مهدی

        ولی فقط جای مدیر کیهان در بین کاندیداها خالیه، اگه بود کلکسیون کامل میشد.

      • بدون نام

        دمت گرم آقا مهدی ... گل گفتی ... فقط کامنت خودت

    • بدون نام

      بهترینش کاندیداروکشی

    • بدون نام

      بجز دو خط آخر بقیه مطالب عالی بود

    • بدون نام

      متاسفم برای ایرانی که مسابقه هفته گذاشته

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خلایق هرچه لایق

    • مهدی

      مردم بدبخت ببینید کیا میخان براتون تصمیم بگیرن اینا به خودشون هم رحم نمیکنن وای به حال شما مردم

    • مدیر

      مناظره کسل کننده بود...

    • مهدی

      اینا هیچ برنامه ای برای آینده ایران ندارن الکی دارن سر مردم شیره میمالن

    • بدون نام

      از همون‌ ابراهیم همتی که نوشتین
      فهمیدم‌ چقد ریزبینانه به مناظره دقت کردین

    • امامی

      آقای رئیسی گزینه خوبی است در عمل نشان داده با مفسدین خوب برخورد کرده من همراه با خانواده نامزد بهتری میدانیم

      پاسخ ها

      • بی نام

        فقط خداکند کسی بیاید که خداترس وباوجدان باشد..نه مثل...

    • بدون نام

      چهره های فعال و با برنامه و مردمی داره قاضی زاده هاشمی رییسی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دری وری نوشتی

    • ایران

      بشین تا بشود.

    • بدون نام

      باید به حال ایران و ملت ایران خون گریست.....

    • بدون نام

      دقیقا همین طور بودن.منم همین نقدا را کردم

    • بدون نام

      هیچ کدام درست کار خود را توضیح ندادن ولی همه همتی را مقصر راجب دلار می‌داند که اشتباه است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نکنه شمایی

    • حسین

      هنوز هیچ کدام از نامزدا به اصل موضوع که کشور را فلج کرده و آن را به بن بست کشانده راه حل قطعی وحقیقی و نهایی ارائه ندادند !!!! این یعنی ادامه حق حیات کشور و مردم !!!! بی حق حیات !!! به عبارتی بی خیال همه چیز باش !!!!!

    • بدون نام

      سعید جلیل اون 500 میلییون دلار رو خیلی سریع تصحیح کرد و گفت منظورش تومن هست. در ضمن تنها کسی که کولبر رو درست تلفظ کرد جلیلی بود. همه نامزدها اشتباها می گفتن کوله بر.

    • بدون نام

      خدایی اگر فکر کنید آقای روحانی اگر می‌شد امسال رئیس جمهور شود بازم رای می‌آورد این ۷ تا شایسته نیستند برای ریاست جمهوری روحانی متشکریم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بازهم رییسی من رای میدهم

    • مهر

      برخلاف اینکه می‌گویند نتیجه انتخابات مشخص است به نظر اصلا اینطور نیست!

      پاسخ ها

      • سید

        آری

      • سید

        بله همتیه

    • naser

      درکل هیچدکدام درقواره ریاست جمهوری نیستن فقط همتی بخاطرمدرک تحصیلی ورییسی به پشتوانه همه جانبه شانس دارن

    • علی اصل

      یعنی اگه زاکانی بکشه کنار دیگه هیچی!

    • بدون نام

      پوششی چه ربطی به روکشی داره؟؟؟!!

      پاسخ ها

      • فاطمی

        بنظر من ديگه خیلی عقب هستیم ودرست بشو نیست هرسال بدتر از پارسال

      • بی پناه

        فقط هم قافیه است،بنده خدا خواسته شعر بگه

      • بدون نام

        این زاکانی ازبس بددهن وبی تربیته

    • بدون نام

      معلوم شد حرف مفت میزنن

    • قلندر

      حکایت...
      حکایت بازی شهروند مافیا هست..
      با این تفاوت که شهروندی در این کاندیدا ها نیــــ....ســــــــت....

    • محمد

      زنده باد رییسی، مظهر غیرت و تواضع

    • بدون نام

      فقط احمدی نژاد

    • بدون نام

      همتی عشقه

    • بدون نام

      رییسی میشه قاضی زاده هم وزیر بهداشت میشه تا مهر همه را واکسن میزنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        رئیس ستادقاضی زاده خانم شیخی که نماینده مجلسه اظهار فضل فرمودن که واکسن توطئه خارجیه اونوقت چه جوری قاضی زاده بااین تفکر ۳ماهه همه رو میخواد واکسینه کنه

    • بدون نام

      فقط یک نظامی قدرت دارد ایران را نجات دهد
      فقط سردار محسن رضایی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فقط رئیسی

    • s

      فقط سردار آزمون

    • بدون نام

      جای احمد نژاد واقعا خالیه.عجب جنجالی میشد

    • بدون نام

      سعید جلیلی

    • بدون نام

      لباس ریاست جهمهری به تن همه کاندیدا ها گریه میکنه اینها را از قوطی شانسی بیرون اورده اند تا شایسته سالاری نباشه به حال ملت ایران باید گریه کرد

    • بدون نام

      .. سید خوش صحبت نیست و نه در لباس پوشیدن و نه در بادی لنگوییج جذاب به نظر نمیرسد ..

      عوضش حسن فریدون هم خوش صحبت بود و هم در لباس پوشیدن و هم در بادی لنگوییج جذاب به نظر میرسید. نتیجه اش را هم دیدیم که چطور به مملکت ..
      واقعا بهت تبریک میگم بابت این ملاک و معیارهایی که برای ارزیابی افراد داری

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حاجی با کی بودی دقیقا

    • بدون نام

      احتمالا به دور دوم کشیده میشه با همتی و رئیسی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فقط ریسی ماکه خانوادی سینفری هستیم فقط سید ابراهیم ریسی صدرصد شکی نیست اگراتشم ببارد ما به اقای سید ابراهیم ریسی ری میدهیم

      • بدون نام

        آتش چرا ببارد چرا اینقدر جوگیری بنده خدا

    • سید علی

      فقط رییسی

    • فرزانه

      فقط اقای رییسی

    • محمد."

      زنده باد رئیسی بی ادعا

    • متقی

      دراین جریان هرکسی میخواهد باب میل خود سخن بگویند و آنگونه که خود می پسندد تحلیل میکندلذا ارائه مطالبی که همه را راضی کنند محال است دوچیز می ماند ۱. عمل کرد بی هیاهو وبی ادعا برای رضای خدا درجهت خدمت به ملت. .۲.ادامه دارد

    • متقی

      ۲.چگونگی مدیریت رئیس جمهور آینده که حتما باید بااخلاص وشجاعت و جهادی باشد.نه شعاری وفریبنده.
      ۳.اینگونه افراد بخاطر اخلاصشان و ضایع نشدن اجرشان کمتر صحبت میکنند و بیشتر عمل میکنند.
      ۴.ادامه دارد

    • متقی

      ۴.متاسفانه بعضاماموریتی حزبی جزتخریب افرادمومن و مخلص ومحبوب مردم را ندارند.ضمن اینکه ازدرون کاملا ضعیف وبی برنامه وفاقدمحبوبیت بخاطر عملکرد ضعیف و مخرب هستند راهی جزتخریب دیگران و شعارهای پوسیده تکراری فریبنده ندارند

    • بدون نام

      کاندیداها حق ندارند بگویند ما نماینده حزب نیستیم ولی از حزب از اول تا اخر دفاع کنند بیانیه بخوانندتبلیغ فرد گروه کنند( هرجند کارنامه سیاهی داشته باشد شما که انقدر مردی ندارید که جرئت داشته باشید چرا وارد میدانی شده اید که شرط اولیه اشراستگویی است

    • متقی

      مردم به این حدازرشد رسیدند و شعارهای فریبنده دهن پرکن اعلام آمادگی برای اشاعه بی بند و باری برای جلب نظر یک عده خاص مشکل اصلی برآمده ازهمین شعار دهندگان در مرحله قبل درطول ۸سال گذشته دیگر آنها رافریب نمیدهد ان شاءالله.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        توخوبی

    • بنده ی خدا

      ما که شیفته ی خدمتی ندیدیم همه تشنه ی قدرت هستن...

    • بدون نام

      تکلیف آنهائی که زمان مناظره سره کارندچیه زمان پخش خوب نیست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خوشحال باش که سرکاری وچرندیات رو نمی بینی چیزی ازدست ندادی

    • علی

      درود بر ملت بدبخت ایران که اینها میخان بشن رئیس جمهورشون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دیگه چرا درودخخخخخخ

    • علی

      هیچ کدام ازاین آقایون بلد حرف زدن نیستن

    • بدون نام

      زاکانی قبل از نامزدی ریاست جمهوری ابهت داشت اما در مناظره ها از بین رفت.ای کاش ثبت نام نمی کرد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پسته تا دهان بازنکنه معلوم نمیشه توخالیه ،جریان زاکانیه

    • حسینی

      رای ما فقط رئیسی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هرچی خدا بخواد

      • بدون نام

        واقعا بزرگواره

      • بدون نام

        رای هم ندی، هست

    • بدون نام

      فقط رضای چون مهی ۴۵۰ تومان پول میدهد ابی ازاسفراین خراسان شمالی

    • احمد

      کامل هر کارباهم هستند چه روحانی چه کسی دیگرباشد فرقی ندارند

    • ناشناس

      یکیشون خیلی خوبه همگی بگین ماشالله
      ممماااشششااااللللله

    • بدون نام

      ملت گرفتار ودربند خدا حسابی زده توسرتون

    • بدون نام

      همه یکصدا اقا محسن رضایی

    • بدون نام

      واقعا تحلیلهای مسخره وآبکی

    • بدون نام

      دلیل سردی مناظره ها . چون هیچکدام اطمینان ندارند که بخواهند اوضاع اقتصادی درست کنند

    • بدون نام

      همتی امید یک ملتی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاربر دیوانه شدی اگه همتی رای بیاره بدبخت میشیم همتی روحانی دوم

      • دنیا

        تو رو خدا نگو از همه حرص درارتر همین آقای
        همتیه... نم دونم آخه مگه آدم قحط بود این شد امید اصلاح طلبان

    • بدون نام

      رای ما رییسی و بس

    • حسین

      فقط رضایی

    • بدون نام

      اينا قبلا همشون تو پست ریاست بودن کاری از دستشون بر نیومده حالا میخوان رییس جمهور بشن واس مردم‌ کار انجام بدن .....

    • بدون نام

      غیراز مهرعلیزاده و همتی بقیه کاندیدا را دوست دارم ولی رای مان فقط آقای رئیسی

    • بدون نام

      واقعا آدم تعجب میکنه که شورای محترم نگهبان چه جفایی در حق این مردم که ۴۲ سال پابپای نظام ایستاده اند انجام داد آیا کمبود رجال بود آیا کسی که توان اداره کشور را دارد و متعهد به انقلاب و رهبری است وو فقط گناهش این است می گوید باید اصلاحات انجام پذیرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج