جاباما
۱۱۲۵۷۹۱
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

آشپزی بازیکن بارسلونا در برنامه آشپز نیوکمپ!

در تلویزیون رسمی باشگاه بارسلونا به اسم Barca TV یک برنامه به اسم آشپز نیوکمپ ساخته شده است که یکی از بازیکنان بارسلونا برای این هفته میهمان این برنامه بود و در این برنامه آشپزی کرد.

فوتبالی: در تلویزیون رسمی باشگاه بارسلونا به اسم Barca TV یک برنامه به اسم آشپز نیوکمپ ساخته شده است که یکی از بازیکنان بارسلونا برای این هفته میهمان این برنامه بود و در این برنامه آشپزی کرد.

آشپزی بازیکن بارسلونا در برنامه آشپز نیوکمپ!

سرجینیو دست که در باشگاه بارسلونا بیشتر در پست مدافع کناری به میدان می رفت، میهمان برنامه آشپز نیوکمپ بوده است و در این برنامه که محوریت آشپزی دارد، مشغول به پختن یک غذای ویژه شده است. این برنامه قرار است که روز جمعه از تلویزیون بارسلونا یا همان بارسا تی وی پخش شود.

این برنامه یک ایده جالب برای جذب مخاطب برای تلویزیون بارسلونا داشته است و آن هم این بوده هر هفته یکی از بازیکنان بارسلونا به این برنامه فرا خوانده شود و یک غذای ویژه که از او خواسته می شود، در این برنامه درست شود.

آشپزی بازیکن بارسلونا در برنامه آشپز نیوکمپ!

با توجه به اینکه افراد این برنامه بازیکنان فوتبال هستند و نه آشپز هایی حرفه‌ای، صحنه های فان و جالبی در این برنامه ها رخ می دهد و به همین علت کارگردان تلویزیونی بارسلونا ایده این برنامه را بدین شکل به اجرا درآورده است تا هواداران بارسلونا را بدین شکل سرگرم کند و در این قسمت از برنامه اش سرجینیو دست را آورده اند که آشپزی کند!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج