جاباما
۱۱۲۵۹۳۸
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

ریزش آرای رئیسی در نظرسنجی‌ها، نظرسازی است

عضو شورای وحدت اصولگرایان گفت: نظرسنجی‌هایی که ریزش آرای رئیسی را مطرح می‌کنند نظرسازی است البته که قطعا شرایط در روز آخر تغییر می‌کند و مناظرات هنوز باقی هستند.

خبرگزاری برنا: عضو شورای وحدت اصولگرایان گفت: نظرسنجی هایی که ریزش آرای رئیسی را مطرح می کنند نظرسازی است البته که قطعا شرایط در روز آخر تغییر می کند و مناظرات هنوز باقی هستند.

لاله افتخاری عضو شورای وحدت اصولگرایان در رابطه با آخرین نظرسنجی ها در مورد کاندیداهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: آمارها متفاوت است اما بحث بر سر این است که اگر مردم به خوبی گوش بدهند می ببینند رئیسی با رعایت ادب و انصاف اقدام به مناظره می کند و دست خوبی در این مناظره دارد. اما کسی که تخریب می‌کند پس از ریاست جمهوری چگونه می‌خواهد حقوق مردم را احیا کند.

افتخاری تصریح کرد: نظرسنجی‌هایی که ریزش آرای رئیسی را مطرح می‌کنند نظرسازی است البته که قطعا شرایط در روز آخر تغییر می‌کند و مناظرات هنوز باقی هستند.

عضوی شورای وحدت اصولگرایان خاطرنشان کرد: رئیسی هرگز نگفته بود که اصلا در انتخابات حضور پیدا نمی‌کند وگرنه آحاد ملت با شورای وحدت از او دعوت نمی کردند.

افتخاری تاکید کرد: جلیلی صاحب فکر و اندیشه است و من مطمئن هستم تا پایان انتخابات تصمیم دقیقی مبنی بر انصراف می‌گیرد، من اگر جای سعید جلیلی بود قطعا انصراف می‌دادم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پس حالا که جای سعید جلیلی نیستی حرف نزن وسعید جلیلی با حرفهای وسخنان شما نا امید نمیشود رای جلیلی خیلی بیشتر از رئیسی است هرگز کنار نمی رود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج