۱۱۲۶۰
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

نوجوان ۱۶ ساله در تالار عروسي ربوده شد!

آدم ربایی ۶۰۰ ميليون توماني در عروسی

۷ عضو يك باند آدم‌ربايي كه با ربودن نوجوان ۱۶ ساله‌اي قصد اخاذي ۶۰۰ ميليون توماني از والدينش را داشتند، در يك عمليات ويژه در ۴ استان كشور دستگير شدند.

۷ عضو يك باند آدم‌ربايي كه با ربودن نوجوان ۱۶ ساله‌اي قصد اخاذي ۶۰۰ ميليون توماني از والدينش را داشتند، در يك عمليات ويژه در ۴ استان كشور دستگير شدند.

يكي از بستگان نوجوان با طراحي يك نقشه، او را از مراسم جشن عروسي ربود و سپس به استان يزد منتقل كرد. شامگاه يكي از روزهاي پاياني شهريور ماه، والدين نوجوان ۱۶ ساله‌اي در تماس با مركز فوريت‌هاي پليسي ۱۱۰ از گم شدن فرزندشان در يك تالار عروسي در حوالي پارك چيتگر تهران خبر دادند.

در پي اين تماس و با حضور ماموران مشخص شد هنگام برگزاري جشن، يكي از بستگان آنها به بهانه تعويض جاي پارك خودرو، فرزند آنها به نام اميد را از سالن عروسي خارج كرده و سپس اين دو نفر به طرز مرموزي مفقود شده‌اند.

در پي اين اظهارات، پرونده‌اي تشكيل شد و با دستور داديار موسوي در دادسراي جنايي، پرونده براي پيگيري و تحقيقات در دستور كار ماموران شعبه ۱۱ پليس آگاهي تهران قرار گرفت. با شروع تحقيقات معلوم شد هنگامي كه نوجوان ۱۶ ساله تالار عروسي را ترك كرده،‌چند نفر كه لباس بلوچي به تن داشته‌اند،‌او را سوار يك خودروي پژو كرده و از محل رفته‌اند.

در حالي كه تحقيق در اين زمينه ادامه داشت، فردي در تماس با والدين نوجوان عنوان كرد فرزند او و يكي از بستگانش را ربوده و بايد براي آزادي آنها ۶۰۰ ميليون تومان پرداخت شود. در پي اين تماس، يك تيم ويژه از ماموران در مرحله بعدي از تحقيقات متوجه شدند آدم‌رباها با همدستي فردي كه از بستگان نوجوان ربوده شده است و او را در خروج از تالار عروسي همراهي كرده، نقشه اين آدم‌ربايي را طراحي كرده‌اند.

با به دست آمدن اين سرنخ معلوم شد آدم‌رباها ابتدا نوجوان ربوده شده را به يزد و سپس به كرمان انتقال داده و اكنون نيز در زاهدان مخفي شده‌اند. با جمع‌بندي اين اطلاعات و آموزش به خانواده نوجوان ربوده شده، آدم‌رباها توافق كردند با دريافت يكصد ميليون تومان گروگان را رها كنند و تهديد كردند در صورتي كه پليس از ماجرا اطلاع پيدا كند، گروگان را به كشور افغانستان منتقل كرده و او را خواهند كشت.

با آخرين تهديد از سوي آدم‌رباها ماموران در مرحله بعدي مخفيگاه آدم‌رباها را در زاهدان شناسايي و با دستور نيابت قضايي با ورود به اين محل ۴ نفر از متهمان را دستگير كردند كه آنها در تحقيقات عنوان كردند، ساعتي پيش نوجوان ۱۶ ساله و فردي كه از بستگان آنها بوده ، محل را به مقصد كرمان ترك كرده‌اند.

با اعتراف متهمان، ماموران پليس آگاهي تهران موضوع را به پليس‌راه زاهدان ـ كرمان گزارش كردند و با توقف اتوبوس در يكي از پاسگاه‌ها نوجوان ربوده شده به همراه عامل آدم‌ربايي‌ شناسايي شدند و با دستگيري آدم‌رباها نوجوان ۱۶ ساله نجات پيدا كرد.

سرهنگ محمديان رئيس پليس آگاهي تهران در اين باره گفت: علاوه بر دستگيري و اعتراف متهم كه نقش اصلي را در خارج كردن نوجوان ۱۶ ساله از تالار عروسي به عهده داشت و سعي مي‌كرد چنين وانمود كند كه او نيز ربوده شده است، ۲ همدست ديگر وي نيز دستگير شده اند.

با انتقال متهمان به پليس آگاهي تهران و دستور قضايي از سوي داديار موسوي تحقيق در اين زمينه ادامه دارد.

منبع: جام جم

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

آدم ربایی 600 ميليون توماني در عروسی


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج