۱۱۲۶۰۶۵
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

شرمن: پیشرفت‌های بسیار زیادی در وین اتفاق افتاد

«وندی شرمن»، معاون وزیر خارجه آمریکا تصریح کرد: «پیشرفت‌های بسیار زیادی» در گفت‌وگوهای هسته‌ای برجام اتفاق افتاده اما تا زمانی که بر سر آخرین جزئیات توافق حاصل نشود نمی‌توان اطمینان داشت توافق حاصل شده است. وندی شرمن علاوه بر این گفته مذاکرات در خصوص این توافق طی روزهای آینده از سر گرفته خواهد شد. او همچنین تصریح کرده انتخابات ریاست‌جمهوری ایران این گفت‌وگوها را پیچیده می‌کند.

انتخاب: «وندی شرمن»، معاون وزیر خارجه آمریکا امروز چهارشنبه خوش‌بینی محتاطانه‌ای درباره احتمال به ثمر رسیدن مذاکرات برجام ابراز کرد.

این مقام آمریکایی تصریح کرد «پیشرفت‌های بسیار زیادی» در گفت‌وگوهای هسته‌ای برجام اتفاق افتاده اما تا زمانی که بر سر آخرین جزئیات توافق حاصل نشود نمی‌توان اطمینان داشت توافق حاصل شده است.

شرمن: پیشرفت‌های بسیار زیادی در وین اتفاق افتاد

وندی شرمن علاوه بر این گفته مذاکرات در خصوص این توافق طی روزهای آینده از سر گرفته خواهد شد. او همچنین تصریح کرده انتخابات ریاست‌جمهوری ایران این گفت‌وگوها را پیچیده می‌کند.

اظهارات معاون وزیر خارجه آمریکا جدیدترین ارزیابی ارائه‌شده از مذاکراتی است که از چند ماه پیش در شهر وین با هدف بازگرداندن همه طرف‌ها به اجرای کامل برجام آغاز شده است.

ساعاتی قبل‌تر، مقام‌های روسیه ارزیابی‌های خوش‌بینانه‌ای درباره احتمال حصول توافق ارائه کردند. «سرگئی ریابکوف»، معاون وزیر خارجه روسیه با بیان اینکه مسائل مهم باقی‌مانده در این گفت‌وگوها اندک هستند گفت: «دیگر هیچ مانع لاینحل در این گفت‌وگوها وجود ندارد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج