جاباما
۱۱۲۶۰۹۳
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

جزئیات فرود اضطراری پرواز تهران - کیش

برخلاف برخی ادعاهای مطرح‌شده درباره فرود اضطراری یکی از پروازهای امروز تهران - کیش، مدیرکل بررسی سوانح سازمان هواپیمایی اعلام کرد: انفجاری در کار نبود و پس از فرود اضطراری به دلیل نقص فنی موتور، مسافران با هواپیمایی جایگزین به کیش رفتند.

ایسنا: برخلاف برخی ادعاهای مطرح‌شده درباره فرود اضطراری یکی از پروازهای امروز تهران - کیش، مدیرکل بررسی سوانح سازمان هواپیمایی اعلام کرد: انفجاری در کار نبود و پس از فرود اضطراری به دلیل نقص فنی موتور، مسافران با هواپیمایی جایگزین به کیش رفتند.

شامگاه چهارشنبه کلیپی در فضای مجازی منتشر شد و برخی رسانه‌ها ادعا کردند یکی از پروازهای عصر دیروز تهران - کیش به دلیل انفجار در موتور هواپیما به تهران بازگشته است.

جزئیات فرود اضطراری پرواز تهران - کیش

حسن رضایی‌فر مدیرکل بررسی سوانح سازمان هواپیمایی کشوری در این‌باره به خبرنگار ایسنا گفت: برخلاف ادعای مطرح‌شده انفجاری در کار نبود. شخصا در فرودگاه مهرآباد حاضر شدم و با خلبان گفت‌وگو کردم.

وی افزود: بر اساس اظهارات مطرح‌شده از سوی خلبان پرواز شماره ۶۹۸۴، هواپیمای بویینگ ۷۳۷ شرکت هواپیمایی کاسپین ساعت ۱۹‌:۳۰ که از تهران به مقصد کیش پرواز کرده با نقص فنی در موتور شماره یک مواجه شد و خلبان تصمیم گرفت به دلیل افزایش حرارت این موتور به تهران بازگردد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه این پرواز منجر به بروز حادثه‌ای نشد، افزود: خلبان با موفقیت فرود اضطراری را در فرودگاه مهرآباد انجام داد و پس از مدتی تاخیر، مسافران با هواپیمایی جایگزین به کیش پرواز کردند.

مدیرکل بررسی سوانح سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به اینکه این پرواز حدود ۷۸ مسافر و ۹ خدمه پروازی داشت، گفت: موتور این هواپیما هم اکنون در حال بازبینی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج