۱۱۲۶۲۱۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

قایدی در اندیشه ثبت دومین گل ملی

مهدی قایدی که در بازی با بحرین برای دقایق کوتاهی به میدان آمد، شانس این را دارد که مقابل کامبوج دقایق بیشتری در ترکیب ایران حضور داشته باشد.

ورزش سه: تیم ملی فوتبال ایران روز جمعه در هفتمین دیدار خود از مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲، به مصاف کامبوج می رود. از آنجایی که حساس ترین دیدار ملی پوشان در روز پایانی با عراق است، انتظار می رود که دراگان اسکوچیچ برای این بازی به مهره های اصلی خود استراحت داده و با ترکیب دوم وارد زمین شود.

به همین دلیل، احتمال حضور بازیکنانی نظیر مهدی قایدی برای حضور بیشتر درون زمین، افزایش یافته است و مهاجم بوشهری استقلال این شانس را دارد که با درخشش مقابل کامبوج، علاوه بر اثبات توانایی های خود، با ثبت سومین بازی ملی در پی دومین گل خود با لباس ایران باشد.

باشوی کوچک نخستین بار و در ۱۵ دقیقه پایانی دیدار دوستانه مقابل ازبکستان وارد زمین شد. او به واسطه درخشش در استقلال، نظر اسکوچیچ و اعضای کادرفنی را به خود جلب کرد و سپس در بازی مقابل بوسنی نیز در ۸ دقیقه پایانی به زمین مسابقه رفت و اتفاقا موفق شد گل دوم ایران را نیز وارد دروازه میزبان کند تا او پس از تنها ۲۳ دقیقه حضور با پیراهن تیم ملی، نخستین گل خودش را به ثبت برساند.

علاوه بر این، قایدی در بازی حساس چند روز پیش مقابل بحرین نیز برای دقایقی به زمین مسابقه رفت و روی پاس خوب طارمی نیز صاحب یک فرصت ایده آل شد ولی ضربه او با بدشانسی از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت تا همکاری تیمی دو بوشهری ایران، به گل ختم نشود.

اما حالا و در آستانه دیدار با کامبوج، به نظر می رسد اسکوچیچ با ترکیب دوم خود وارد زمین شده تا بازیکنان اصلی پس از یک بازی سخت و فرسایشی مقابل بحرین، به استراحت مشغول باشند و خود را برای جدال با عراق آماده کنند. به این ترتیب مهدی قایدی از جمله بازیکنانی است که می تواند با حضور در ترکیب تیم ملی، ضمن اثبات شایستگی هایش، دومین گل ملی خود را نیز به ثبت برساند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج