۱۱۲۶۲۵۴
۱ نظر
۵۰۱۵
۱ نظر
۵۰۱۵
پ

جزئیات تیراندازی زورگیران مسلح در کرج

فرمانده انتظامی استان، از دستگیری اعضای باند سارقان زورگیر مسلح با تلاش شبانه روزی و اقتدار کارآگاهان پلیس آگاهی، شهرستان ساوجبلاغ خبر داد.

فرمانده انتظامی استان، از دستگیری اعضای باند سارقان زورگیر مسلح با تلاش شبانه روزی و اقتدار کارآگاهان پلیس آگاهی، شهرستان ساوجبلاغ خبر داد.

سردار عباسعلی محمدیان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت مسلحانه در بخش "چهارباغ" که منجر به قتل دو نفر و مجروح شدن یک نفر شد شناسایی و دستگیری عاملان قتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی ساوجبلاغ قرار گرفت.

وی اظهار کرد: مرکز پیام پلیس آگاهی، از وقوع یک فقره سرقت مسلحانه یک دستگاه خودرو پراید خبر داد که منجر به تیراندازی و قتل راننده وی و چند ساعت پس از این جنایت نیز حمله مسلحانه به دو نفر راکب موتورسیکلت که در آن یکی از راکبان کشته و راکب دیگر نیز موفق به فرار شده بود، به این پلیس مخابره شد.

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: با توجه به اهمیت موضوع کارآگاهان پلیس آگاهی بلافاصله وارد عمل شده و با اشراف اطلاعاتی و انجام تحقیقات گسترده پلیسی موفق شدند دو نفر از قاتلان مسلح بخش چهارباغ را شناسایی و در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه هر دو متهم را در کمتر از ۲۴ ساعت از وقوع آخرین قتل در مخفیگاهشان در یکی از باغ های چهارباغ دستگیر کنند.

سردار محمدیان افزود: متهمان دستگیر شده پس از روبرو شدن با ادله و مستندات پلیس چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشته، بنابراین لب به اعتراف گشوده و اذعان داشتند، با تشکیل یک باند چهار نفره و تهیه یک قبضه سلاح گرم اقدام به زورگیری و سرقت‌های مسلحانه در سطح استان البرز می‌کردند .

وی اظهار داشت: همدستان این دو متهم دستگیر شده که متواری نیز بودند و یکی از آنها دارای سوابق متعدد کیفری بود با تلاش شبانه روزی کارآگاهان در دو عملیات جداگانه دستگیر و برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی ساوجبلاغ منتقل شدند.

سردار محمدیان خاطر نشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان، دو قبضه سلاح گرم و سرد، دو دستگاه موتورسیکلت و تعداد زیادی اموال سرقتی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان البرز، در پایان با اشاره به این که تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد، بیان کرد: پلیس مقتدرانه با هرگونه ناامنی برخورد و اجازه نمی دهد عده ای هنجارشکن، امنیت شهروندان را به مخاطره اندازند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خلافکارو رها میکنن بع میاد چندین قتل انجام میده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج