جاباما
۱۱۲۶۵۹
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

مردی با گردنبندی از چربی! +عکس

«استفان زولیک» با پشت سرگذاشتن یک عمل جراحی پنج ساعته از شر تومور پنج کیلو و ۹۰۰ گرمی که روی صورتش رشد کرده بود، خلاص شد.

ایسنا: «استفان زولیک» با پشت سرگذاشتن یک عمل جراحی پنج ساعته از شر تومور پنج کیلو و ۹۰۰ گرمی که روی صورتش رشد کرده بود، خلاص شد.

«ایگور هومولا» جراحی است که در یک عمل جراحی نفس‌گیر توانست این تومور عظیم چربی را از صورت این مرد خارج کند. استفان زولیک شهروند اسلواک در سال ۲۰۰۴ میلادی به یک بیماری نادر به نام «مادلانگ» مبتلا شد که این عارضه به رشد تومورهای چربی در صورتش منجر شد و رشد یکی از این تومورها از یکی از گوش‌هایش آغاز شد و با امتداد از زیر گردن تا گوش دیگرش ادامه پیدا کرد.

زولیک در گفت‌وگو با خبرگزاری رویترز گفت: وقتی از خانه بیرون می‌رفتم همه به من نگاه می‌کردند. این مسئله خیلی ناخوشایند بود. همچنین وقتی سرم را حرکت می‌دادم نیز این غده مرا خیلی اذیت می‌کرد.

به گزارش دیلی میل،‌ بالاخره جراحی به نام ایگور هومولا در یک عمل پنج ساعته این تومور را از صورت زولیک خارج کرد. زولیک با شادمانی از نتیجه این عمل جراحی گفت: حالا دیگر راحت شدم و ظاهرم خیلی بهتر از قبل شده و دیگر دردی هم احساس نمی‌کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج