۱۱۲۶۷۰۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پوئن مثبت عابدزاده در تیم ملی؛ ارثیه پدری!

امیر عابدزاده با نمایشی که در بازی مقابل کامبوج داشت نشان داد، تیم ملی در خط دروازه هم مهره خوبی روی نیمکت دارد.

خبرورزشی: دروازه امیر عابدزاده همان طور که پیش بینی می‌شد در بازی با کامبوج به طور جدی از سوی بازیکنان حریف تهدید نشد؛ و به نوعی می‌شود گفت امیر عابدزاده در این بازی خیلی به زحمت نیفتاد. با این حال این بازی یک فرصت خوب برای امیر عابدزاده بود که حضور در دروازه ایران در بازی‌های رسمی را تجربه کند.

اگر چه در این مسابقه شاهد واکنشی از سوی امیر عابدزاده نبودیم اما این دروازه‌بان نشان داد در بازی با پا و شروع مجددی‌های زمینی دروازه‌بان بسیار خوبی است. گاها پاس‌های او در دل بازیکنان حریف به خوبی به مقصد می‌رسید و گردش توپ به جریان می‌افتاد. این یک حسن است که دروازه‌بان پا به توپ داشته باشد و در ارسال پاس‌های زمینی به خوبی عمل کند. به خصوص که در فوتبال امروز شروع بازیسازی از منطقه ی یک سوم دفاعی و شروع بازی هم از دروازه‌بان است. از سویی دروازه‌بانی که پا به توپ خوبی داشته باشد می‌تواند نقش دفاع آخر را به خوبی بازی کند.

امیر عابدزاده با نمایشی که در این بازی داشت نشان داد تیم ملی در خط دروازه هم مهره ی خوبی روی نیمکت دارد و می‌تواند با جدیت تمام برای قهرمانی در گروه c و در ادامه صعود مستقیم به جام جهانی ۲۰۲۲ تلاش کند. نکته بارز دروازه‌بانی امیر عابدزاده اعتماد به نفس او در لحظاتی بود که توپ را در اختیار داشت که قطعا این را از پدر به ارث برده است و مرهون تمریناتی است که در دوران نوجوانان و جوانانی با پدر داشته است.

امیر عابدزاده در فصلی که گذشت با ۱۰۲ سیو در تیم ماریتیمو در جدول بیشترین سیو از سوی دورازه بانان حاضر در لیگ برتر پرتغال در رده ی سوم قرار گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج