۱۱۲۶۷۳۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پیکه: امیدوارم بارسلونا، هالند را جذب کند

جرارد پیکه، مدافع میانی بارسلونا اعتراف کرد که امیدوار است این باشگاه بتواند در این تابستان، ارلینگ هالند مهاجم بروسیا دورتموند را به خدمت بگیرد.

ایلنا: امور مالی باشگاه بارسلونا در وضعیت خطرناکی قرار دارد، اما هنوز خوشبینی وجود دارد که آنها می‌توانند در تابستان امسال یک بازیکن مشهور را به نیوکمپ جذب کنند. جرارد پیکه در حین گفتگو با یوتی بوب ایلانوس گفت: "من ایده‌ای ندارم، امیدوارم که هالند [به بارسلونا] بیاید. بازیکنان بزرگ باید در کنار ما باشند، اما این تصمیمی است که باشگاه باید بگیرد. آنها می‌دانند که چه کاری انجام بدهند."

سرخیو آگوئرو ۳۳ ساله به صورت رایگان به بارسلونا پیوست و پیکه اعتراف کرد که آنها از قبل در این باره رابطه داشته‌اند. وی اظهار داشت: "من قبلاً با او رابطه خوبی داشتم. برای سال‌ها، ما همیشه در شبکه‌های اجتماعی ارتباط برقرار کرده‌ایم. من جام جهانی زیر ۲۰ سال را مقابل او بازی کردم، زیرا ما از یک نسل هستیم. لئو [مسی] خیلی خوب درباره او صحبت می‌کند."

در تابستان گذشته این صحبت وجود داشت که بارسلونا سعی خواهد کرد این بازیکن ۳۴ ساله را به خدمت بگیرد، اما او قصد ندارد در یک باشگاه دیگر بازی کند. پیکه اظهار داشت: "روزی که دیگر برای بارسلونا بازی نکنم، فوتبال را ترک خواهم کرد، هرگز به تیم دیگری نمی‌روم. اگر آنها من را نمی خواهند، اگر [رونالد] کومن به من بگوید که نمی‌مانم، پس این تمام شده است. من فقط علاقه مند به بازی در بارسلونا هستم. انگیزه پوشیدن پیراهن دیگری را ندارم."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج