۱۱۲۶۸۲۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

پیوس: ایران در سه بازی گذشته بی نقص بود

پیشکسوت فوتبال ایران می‌گوید خط حمله این تیم رویایی است، اما عیار اسکوچیچ مقابل عراق مشخص می‌شود.

ایسنا: فرشاد پیوس درباره عملکرد تیم ملی در مقدماتی جام جهانی اظهار کرد: اسکوچیچ سعی کرد در این بازی‌ها به بازیکنان روحیه دهد و بازیکنان هم عملکرد خوبی مقابل حریفان داشتند. این تیم‌ها در آسیا درجه دو و سه هستند و ایران در آسیا همیشه حرف اول را زده است. باتوجه به بازیکنان باکیفیت و بازیکنان لژیونرهایی که داریم از حریفان یک سر و گردن بالاتر هستیم.

او ادامه داد: همه فوتبال را خیلی خوب می‌فهمند و درک خوبی از تاکتیک‌ها دارند. تاکتیک پذیر هستند و در بازی‌هایی که انجام دادند هم از کل فضای زمین استفاده کردند و گل‌های خیلی خوبی هم به ثمر رساندند. تیم ملی در سه بازی گذشته بی نقص بود و بازیکنان باغیرت و تعصب کار کردند. تیم ما مقابل بحرین با جان و دل کار کرد و تیم حریف را تحت فشار قرار داد و در یک سوم زمین حریف توپ‌های خیلی خوبی را از حریف گرفتیم. خط حمله ما رویایی است و ساختار دفاعی و دروازبان خوبی داریم اما عیار تیم ما مقابل عراق مشخص می‌شود.

پیشکسوت فوتبال ایران با بیان این‌که عراق شرایط خوبی در جدول دارد و ما همیشه مقابل آن‌ها مشکل داشتیم، گفت: اسکوچیچ باید بهترین نفراتش را در زمین بگذارد و سعی کند حساب شده و منطقی بازی کند. ما این بازی را حتما باید ببریم و در غیر این صورت کار به اما و اگر کشیده می‌شود. باید از نظر روحی و روانی با بچه‌ها کار شود.

او درباره تغییر شکل بازی تیم ملی با سرمربی‌گری اسکوچیچ گفت: هر مربی یک تفکر دارد و به نظر من شیوه بازی تیم ملی تغییر کرده است. اسکوچیچ و کی‌روش دو شخصیت متفاوت هستند و به نظر من اسکوچیچ رابطه بهتری با بازیکنان برقرار می‌کند و تیم بسیار همدل است. اسکوچیچ با تیم ملی نتایج خوبی گرفته اما عیارش در این بازی مشخص می‌شود.

پیوس اضافه کرد: همیشه در بازی‌های ایران کار به دقیقه ۹۰ کشیده می‌شود و مردم هم دلهره دارند اما اگر سعی کنیم حریف را تحت فشار قرار دهیم و از کناره‌ها هم خوب استفاده کنیم، نتیجه خیلی خوبی می‌توانیم مقابل عراق کسب کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج