جاباما
۱۱۲۶۹۷۵
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

صدای مخاطبان درآمد؛ زمان‌سنج یورو کجاست؟

نبود زمان‌سنج در هنگام نمایش بازی‌های یورو ۲۰۲۰ از شبکه سه، تبدیل به مشکلی بزرگ برای بیننده‌های تلویزیونی شده بود و صدای کاربران را در فضای مجازی درآورد.

جماران: با شروع یورو ۲۰۲۰ صداوسیما برنامه کاملی برای پوشش این مسابقات مهیج در فوتبال اروپا داشته ولی در دو شب سپری شده از این مسابقات، یک مشکل عجیب از سوی مسئولان شبکه سه، اعتراض ببینندگان تلویزیونی را به همراه داشت و جالب اینکه با برگزاری حدود سه مسابقه، هیچ گوش شنوایی هم وجود ندارد!

از مجموع چهار دیدار برگزار شده از یورو ۲۰۲۰، سه دیدار (ایتالیا - ترکیه، سوئیس - ولز، بلژیک - روسیه) از شبکه سه پخش شده اما نکته عجیب نبود زمان‌سنج یا در اصطلاح انگلیسی کرنومتر در حین برگزاری مسابقه است که تبدیل به یک مشکل بزرگ برای بینندگان شده بود.

این مشکل به ظاهر کوچک باعث شده در هنگام تماشای مسابقه یا به ثمر رسیدن گل و اتفاق خاص، تماشاگران هیچ اطلاعی از زمان و دقیقه مسابقه نداشته باشند و شبکه سه که سال ها است مسابقات ورزشی را پخش می‌کند، هیچ توجهی به این کمبود در حین نمایش مسابقات یورو ۲۰۲۰ نداشت.

در عوض در تنها دیداری که از شبکه ورزش به نمایش درآمده، مسئولان این شبکه، از یک زمان‌سنج و تابلو نتیجه استفاده کرده که همین موضوع به مقایسه عملکرد این دو شبکه منتج شده است.

این اعتراض ها بالاخره از نیمه دوم بازی بلژیک و روسیه به ثمر نشست و مسئولان این برنامه، بالاخره زمان‌سنج ی را برای نمایش بازی ها تدارک دیدند.

کاربری در فضای مجازی و در واکنش به این مشکل و عدم پیش بینی زمان‌سنج از سوی شبکه سه نوشت: «خیلی جالبه شبکه ورزش دقیقه و نتیجه رو می‌ذاره ولی شبکه ۳ نه؛ یعنی حتی مدیر شبکه و دوستانش در برابر شبکه ورزش هم شکست خوردن چه برسه با شبکه‌های خارجی.»

همچنین کاربر دیگری در این باره نوشت: «تلویزیون و باز کردم، نیم ساعت دارم نگاه میکنم، نه میدونم دقیقه چنده، نه میدونم بازی چنده چنده؛ خب شما از کجا اومدید؟»

جالب ترین کامنت مربوط به یکی از کاربران توئیتری بود که درباره این مشکل نوشت: «حتی با عراق و نرفتن به جام جهانی میشه کنار اومد ولی با اینکه تا آخر یورو تایمر بازیها رو نبینی اصلا»

اگر چه ۲۲۵ دقیقه طول کشید تا مسئولان این شبکه به حاد شدن این وضعیت پی ببرند اما در آخر مشکل مربوط به زمان‌سنج حل شد تا بیننده های تلویزیونی از گمراهی خارج شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ابوشهر

      نیمه دوم بازی روسیه و بلژیک ظاهر شد... نه ساعت و نه نتیجه.... صدا و سیما مشکلاتی دارن نمی‌دانم حقوقشون کم شده..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج