۱۱۲۶۹۸۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

حساب ویژه سرمربی جدید آاک روی کریم

کریم انصاری‌فرد که در فصل گذشته بهترین گلزن تیمش و یکی از بهترین گلزنان لیگ یونان بود با نمایش خوب خود توجه رسانه‌های این کشور را به خود جلب کرد و بار‌ها از او تمجید شد. با آمدن سرمربی جدید آاک حالا ظاهرا شرایط برای این مهاجم ۳۱ ساله بهتر شده و باید منتظر فصل بهتری برای او باشیم.

فرهیختگان: کریم انصاری‌فرد در دومین برهه حضورش در یونان هم توانست همانند دوره قبلی روزهای خوبی را در این کشور سپری کند و در این لیگ اروپایی عملکرد موفقیت‌آمیزی داشت. این مهاجم ملی‌پوش که در فصل گذشته بهترین گلزن تیمش و یکی از بهترین گلزنان لیگ یونان بود با نمایش خوب خود توجه رسانه‌های این کشور را به خود جلب کرد و بارها از او تمجید شد. با آمدن سرمربی جدید آاک حالا ظاهرا شرایط برای این مهاجم ۳۱ساله بهتر شده و باید منتظر فصل بهتری برای او باشیم.

سایت to۱۰ یونان در گزارشی درباره رابطه خوب میلویویچ با کریم نوشت: «دوران میلویویچ، سرمربی کروات از حدود سه‌هفته پیش در آاک آتن آغاز شده و این مربی صربستانی پس از ۴سال دوباره به لیگ این کشور برمی‌گردد تا شاید بتواند این تیم را به روزهای اوجش برگرداند. میلویویچ آخرین‌بار در فصل۱۷-۲۰۱۶ در این لیگ و به‌همراه پانیونیوس حضور داشت و حالا دوباره قرار است با کریم انصاری‌فرد که در آن سال در ترکیب تیمش حضور داشت دوباره همکاری کند. این مربی ۵۱ساله به‌همراه مهاجم ایرانی خود فصلی بسیار خوب را پشت‌سر گذاشت و حالا این امیدواری وجود دارد که ترکیب این دو بتواند زمینه‌ساز موفقیت آاک شود. البته انصاری‌فرد در آن فصل تنها تا ژانویه در این تیم حضور داشت اما در ۱۵بازی خود برای تیمش ۵گل و ۳پاس‌گل داشت و این مربی صرب در هیچ مسابقه‌ای او را نیمکت‌نشین نکرد تا نشان دهد که اعتقاد زیادی به او دارد و رابطه بسیار عالی بین این دو وجود داشت. این گذشته خوب نوید آینده‌ای درخشان را برای این مهاجم ۳۱ساله می‌دهد و اگرچه گفته می‌شود از باشگاه‌های اماراتی پیشنهادهایی دارد و ممکن است به خاورمیانه برگردد اما میلویویچ روی گلزنی او حساب کرده و به‌نظر نمی‌رسد به این راحتی راضی به جدایی مهاجم ایرانی‌اش شود. این مربی صربستانی در عین حال به‌دنبال تقویت خط‌حمله تیمش است تا جانشین و ذخیره مناسبی برای انصاری‌فرد دراختیار داشته باشد. یکی از نفراتی که مدنظر او قرار دارد سرجیو آرائوخو است که ممکن است به ترکیب تیم اضافه شود تا رقابتی جالب را با انصاری‌فرد برای قرار گرفتن در ترکیب این تیم داشته باشد. در چنین شرایطی باید انتظار داشت که انصاری‌فرد شخصا برای ادامه حضور در آاک آتن متمایل باشد و اگر دوباره این دو بتوانند روزهای اوج خود را تکرار کنند می‌توان به فصلی موفق برای آاک امیدوار بود.»

انصاری‌فرد که این روزها به‌همراه تیم‌ملی فوتبال ایران در منامه حضور دارد تا در مسابقات مقدماتی جام‌جهانی حاضر باشد در بازی با کامبوج زننده یکی از گل‌های ایران بود و هفتمین گل خود را در مسابقات انتخابی جام‌جهانی۲۰۲۲ به ثمر رساند و در جایگاه سوم بهترین گلزنان این رقابت‌ها ماند. توکومی مینامیو از ژاپن با ۹گل فعلا در صدر قرار دارد. جالب اینکه سردار آزمون با ۲گلی که برابر تیم‌ملی هنگ‌کنگ زد، با کریم انصاری‌فرد در جدول بهترین گلزنان مسابقات مساوی کرد ولی انصاری‌فرد با زدن یک‌گل به کامبوج در این جدول از آزمون دوباره پیش افتاد و با هفت‌گل همچنان بهترین گلزن ایران در این مسابقات است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج