۱۱۲۷۲۷۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

کنعانی – قائدی؛ بی خیال قرعه حذفی

حسین کنعانی زادگان و مهدی قائدی بازیکنان سرخابی هم تیمی‌هایی هستند که باید چند هفته دیگر در شهرآورد دیگری مقابل هم قرار گیرند.

ورزش سه: حسین کنعانی زادگان و مهدی قائدی بازیکنان سرخابی هم تیمی‌هایی هستند که باید چند هفته دیگر در شهرآورد دیگری مقابل هم قرار گیرند.

تمرینات تیم ملی برای برگزاری دیدار فوق العاده حساس مقابل عراق، یکشنبه شب در ورزشگاه النجمه منامه برگزار شد و ملی پوشان نکات تاکتیکی کادرفنی برای بازی مهم و حیاتی روز سه شنبه را مرور کردند.

کنعانی – قائدی؛ بی خیال قرعه حذفی

در این تمرین، حسین کنعانی زادگان و مهدی قائدی دو بازیکنی که از ابتدای برپایی اردوی تیم ملی در کیش وارد یک رفاقت صمیمی با همدیگر شده اند و اغلب با هم دیده شده اند، این بار نیز همراه با هم وارد زمین محل تمرین شدند تا خود را برای دیدار با عراق آماده کنند.

طی فصول اخیر، قائدی و کنعانی زادگان در شهرآوردهای تهران رقابت فوق العاده هیجان انگیزی با یکدیگر داشته اند و نبردهای این دو نفر گاه با برتری مدافع سرخپوشان به پایان رسیده و گاه نیز با گلزنی و درخشش قائدی همراه بوده است.

این دو بازیکن که از مهره های کلیدی تیم دراگان اسکوچیچ محسوب می شوند، در تیم های خود نیز جزو عناصر مهم و غیر قابل جایگزین سرخابی ها به شمار می آیند و همین توانایی های بالا و درخشش این دو نفر بود که کادرفنی را مجاب به حضور آنها در تیم ملی کرد.

روز یکشنبه مراسم قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انجام شد و استقلال و پرسپولیس باید در شهرآوردی حساس و مهم به مصاف هم بروند. جدالی که به عنوان یک نبرد انتقامی برای قائدی و هم تیمی هایش محسوب می شود و کنعانی نیز قصد دارد با ممانعت از گلزنی باشوی کوچک، زمینه ساز دبل مجدد پرسپولیس در فوتبال ایران شود.

قطعا تا چند هفته دیگر نبرد قائدی و کنعانی زادگان دیدنی خواهد بود ولی این دو نفر این روزها بدون توجه به اخبار باشگاهی، در پی موفقیت تیم ملی هستند. تمام تمرکز دو مهره اصلی سرخابی های پایتخت معطوف دیدار با عراق است و آنها یکشنبه شب نیز بی خیال دربی حذفی، تمرینات خود را برای جدال با عراق از سر گرفتند.

دو بازیکنی که در دو پست کاملا مجزا و متفاوت، به دنبال موفقیت تیم ملی و حضور در جام جهانی بوده و بدون توجه به جدول حذفی و شهرآورد تهران، به دنبال پیروزی مقابل عراق، رقیب دیرینه تیم ملی ایران هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج