۱۱۲۷۴۱۷
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

سرکرده باند بین‌المللی قاچاق مواد مخدر دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری سرکرده یک باند سازمان یافته و بین‌المللی قاچاق مواد مخدر و دو همدست تبهکارش در جنوب شرق کشور خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری سرکرده یک باند سازمان یافته و بین‌المللی قاچاق مواد مخدر و دو همدست تبهکارش در جنوب شرق کشور خبر داد.

از زاهدان، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمد طاهری اظهار داشت: یگان های عملیاتی پلیس استان سیستان و بلوچستان با تلاش شبانه‌روزی و اشراف اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری سرکرده باند سازمان یافته و بین‌المللی مواد مخدر در جنوب شرق کشور شدند.

وی افزود: پس از ماه ها رصد اطلاعاتی و تخصصی گسترده، آخرین محل تردد این قاچاقچی بین المللی در شهرستان سراوان توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر شناسایی ،که در یک عملیات غافلگیرانه و مسلحانه قبل از انجام هرگونه اقدامی به همراه دو همدست تبهکارش دستگیر و از وی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر و دو دستگاه خودروی تیزرو که با آن اقدام به حمل و جابجایی محموله مواد افیونی می‌کرد، کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان به گستردگی اقدامات متهم دستگیر شده اشاره کرد و گفت: چندین فقره درگیری مسلحانه با ماموران انتظامی و پلیس مبارزه با مواد مخدر در سطح استان، قاچاق و ترانزیت مواد مخدر و تهیه سلاح های گرم از جمله اقدامات تبهکارانه این قاچاقچی تحت تعقیب می باشد که در نهایت با اقدام هوشمندانه، در تور انتظامی پلیس سیستان و بلوچستان قرار گرفت.

سردار طاهری خاطرنشان کرد: موضع پلیس در امرمقابله و برخورد با هر گونه قاچاق مواد مخدر، موضع بسیار جدی و قاطعانه است، سوداگران مرگ بدانند جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر با اشرافیت کامل و رصد منطقه از مرز تا عمق کشور اجازه نخواهند داد به مجرمانی که بخواهند با انتقال مواد افیونی و بدست آوردن سودهای کلان باد آورده، بلای خانمانسوز را وارد کشور کنند و بدانند در این امر، عزم پلیس، عزمی راسخ و بسیار جدی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج