۱۱۲۷۴۲۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

صدری: پرسپولیس و استقلال شایسته احترام هستند

رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس و استقلال شایسته احترام بیشتری هستند به همین دلیل در پرسپولیس تلاش کردیم آرامش را به وجود بیاوریم و در همه جام‌ها مدعی هستیم.

ایرنا: سیدمجید صدری در خصوص وضعیت سرخپوشان اظهار داشت: من با اعضای تیم در تماس هستم و فارغ از مسائل کاری و مشغله‌هایی که دارم، زمان زیادی را همراه با هیات مدیره محترم برای بهبود وضعیت باشگاه پرسپولیس صرف می‌کنیم. خداوند را شکر می‌کنم که تلاش‌ من و همکارانم در باشگاه، به خوبی توسط هواداران پرشمار پرسپولیس دیده شده و آنها با پیام‌های محبت‌آمیز خود، خستگی را از تن‌مان به در می‌کنند.

وی افزود: تمرینات ادامه دارد و بازیکنان ما با انگیزه‌های فراوانی کار را دنبال می‌کنند. جا دارد بار دیگر از یحیی گل‌محمدی و اعضای کادرفنی تیم که با تمام وجود برای اعتلای پرسپولیس تلاش می‌کنند، تقدیر کنم. همچنین بازیکنان‌مان که علیرغم همه مسائلی که رقم خورده، تمرکز بالایی بر روی کار خود دارند و به دور از حاشیه و جنجال، به دنبال ساختن بهترین شرایط ممکن هستند. این بازیکنان با غیرت خود کاری کرده‌اند که هواداران همیشه سربلند باشند.

رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: ما هم در هیات مدیره برنامه‌های خود را بر پایه کمک به تیم بنا کرده‌ایم و می‌خواهیم با دستاوردهای خود در زمینه مدیریتی، به تیم‌مان آرامش بیشتری هدیه دهیم. در این مدت، تلاش‌های گسترده‌ای صورت گرفته تا مشکلات حل شود هرچند حجم بدهی‌های پیشین باشگاه به حدی است که از بین بردن تمام مشکلات پرسپولیس در مدت زمان کوتاه را سخت می‌کند اما ما ناامید نیستیم و می‌خواهیم با تلاش‌های خود، موانع را از سر راه برداریم.

صدری در ادامه خاطرنشان کرد: موضوع مهم دیگر، بحث سخت‌افزاری است. در این زمینه، باید کارهای بیشتری صورت بگیرد. دغدغه اصلی ما، حفظ ورزشگاه شهید کاظمی و دریافت فوری سند این مجموعه باارزش است. پرسپولیس و استقلال جزو تیم‌های دولتی محسوب می‌شوند و باید احترام بیشتری برای این دو باشگاه شاهد باشیم.

رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس پایتخت عنوان کرد: در بدنه باشگاه پرسپولیس، همه مشغول فعالیت هستند تا تیم کمترین فشار را تحمل کند. کارمندان باشگاه و کسانی که در کنار تیم هستند، یک هدف واحد را ادامه می‌دهند و دل‌شان می‌خواهد پرسپولیس صاحب همه جام‌ها باشد. ما روز یکشنبه در سوپرجام برای یک قهرمانی دیگر می‌جنگیم و در لیگ برتر هم با صدرنشین رقابت‌ها، هم‌امتیاز هستیم. در جام حذفی هم باید به مصاف استقلال برویم و مطمئنا یک دربی دیگر می‌تواند برای همه مردم ایران جذاب باشد.

وی اضافه کرد: پرسپولیس تیمی امیدوار و قدرتمند است که به لطف خدا و تلاش کادرفنی و بازیکنان به شرایط مطلوبی رسیده و در همه جام‌ها مدعی است. هواداران باید قدر این روزها را بدانند. بدون تردید همه ما به طرفداری از پرسپولیس افتخار می‌کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج