جاباما
۱۱۲۷۴۸۱
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

محسن هاشمی به رهبر انقلاب نامه نوشت

محسن هاشمی رفسنجانی، رییس شورای اسلامی شهر تهران، طی نامه ای به رهبر انقلاب از عملکرد شورای نگهبان تظلم خواهی نمود.

برنا: محسن هاشمی رفسنجانی، رییس شورای اسلامی شهر تهران، طی نامه ای به رهبر انقلاب از عملکرد شورای نگهبان تظلم خواهی نمود.

محسن هاشمی به رهبر انقلاب نامه نوشت

متن کامل نامه به این شرح است:

بسمه تعالی

محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی

حضرت آیت‌الله خامنه ای

با سلام و احترام

شرایط حساس این روزهای کشور، فرزند کوچک شما را برآن داشت که دغدغه هایی را با حضرتعالی در میان بگذارد.

42 سال قبل، جنابعالی به همراه آیات بهشتی، باهنر، موسوی اردبیلی و هاشمی رفسنجانی، نامه ای سرشار از عشق و نگرانی به امام خمینی(ره) نوشتید که اگرچه واژه سلام را در بر نداشت، اما سرشار از آرزوی سلامتی و بی تابی برای امامتان بود و 12 سال پیش نیز آیت الله هاشمی رفسنجانی، نامه ای به شما نوشت که آنچنان مملو از عشق، برادری و خیرخواهی بود که روح آن سلام بر شما و انقلاب بود.

امروز از آن جمع یاران، تنها شما مانده اید و البته تکیه گاه مردمی هستید که از آینده خویش نگرانند.

مستحضرید که آیت الله هاشمی رفسنجانی پس از عدم تاییدشان در شورای نگهبان فرمودند: «وزیر اطلاعات وقت به شورای نگهبان آمده و توضیحاتی درباره رشد آرایم در نظرسنجی‌ها داده و گفته اگر مرا را تأیید کنند، همه رشته‌های ده ساله پنبه خواهد شد.»

سخنگوی شورای نگهبان این اظهارات را ساده انگارانه قلمداد و تکذیب نمود؛ اما اکنون وزیر وقت اطلاعات گفته است: «در شورای نگهبان گفتم: براساس گزارشات از کف خیابان در سال ۹۲ آقای رفسنجانی پیروز انتخابات می‌بود. جمع‌بندی من این بود که با توجه به شرایط نظام مصلحت این بود ایشان رد صلاحیت شوند و دلایل آن را توضیح دادم.»

حال این روزها در جریان عدم احراز صلاحیت برخی از کاندیداهای این دوره ریاست جمهوری نیز که حضرتعالی فرمودید ظلم و جفا شده و خواستار جبران توسط دستگاههای مسئول شدید، متاسفانه هیچ اقدامی صورت نگرفت.

من نیز مانند تعدادی از بزرگواران برای آنکه در فضای انتخابات تاثیر منفی نگذارم، سکوت کردم؛ اما اکنون که این مسائل صراحتا درباره آیت الله هاشمی رفسنجانی مطرح گردیده، از جنابعالی درخواست تظلم خواهی دارم.

شما بارها فرموده اید «انقلاب را بدون مردم بی معنا می دانید»، اما به نظر اراده ای که در کشور در حال تقویت نیز هست، نظر مردم را تزئینی فرض کرده و از هر وسیله ای برای تحقق اهداف خود بهره می برند و به جای احراز صلاحیت، رای تمایل به نامزدها می دهند و این رای، جایگزین رای مردم در تشخیص مصلحت و نامزد اصلح شده است و امروز که در سایه اقتدار جنابعالی، توصیه و مطالبه به حق شما در مورد جبران، از سوی دستگاه‌های مسئول شنیده نمی شود، فردا چه برسر مردمسالاری دینی خواهد آمد.

لذا در کنار بسیاری از دلسوزان، به عنوان فرزندی کوچک از پدر بزرگوارم می خواهم همچون گذشته اجازه تغییر مسیرجمهوری اسلامی به حکومت به اصطلاح اسلامی را نداده و ایران را از پیچ خطرناک نجات دهید.

فرزند کوچک شما

محسن هاشمی رفسنجانی

24خرداد

محسن هاشمی به رهبر انقلاب نامه نوشت

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج