جاباما
۱۱۲۷۶۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

احتمال پس گرفتن ميزباني جام جهاني از قطر

نشريه ساندي تايمز انگليس با اعلام اينکه مدارک جديدي در پرداخت رشوه از سوي قطر به دست آورده اعلام کرده ممکن است ميزباني از اين کشور آسيايي گرفته شود.

خبرگزاری فارس: نشريه ساندي تايمز انگليس با اعلام اينکه مدارک جديدي در پرداخت رشوه از سوي قطر به دست آورده اعلام کرده ممکن است ميزباني از اين کشور آسيايي گرفته شود.

پس از آنکه مدارک جديدي در مورد پرداخت رشوه قطري‌ها به خاطر گرفتن ميزباني جام جهاني 2022 منتشر شد، اظهارات تازه‌اي در مورد گرفته‌ شدن ميزباني از قطري‌ها نيز به گوش رسيد.

صبح امروز (يکشنبه) نشريه ساندي تايمز فاش کرده مدارک و اسنادي که شامل ايميل، نامه و انتقال پول از حساب‌هاي بانکي است دريافت کرده که نشان مي‌دهد محمد بن همام در مجموع 3.6 ميليون يورو به خاطر حمايت از کشور قطر جهت دريافت ميزباني جام جهاني 2022 رشوه پرداخت کرده است.

گفته مي‌شود اين مرد 65 ساله درست يک سال پيش از آنکه ميزبان جام جهاني 2022 اعلام شود با بسياري از روساي فدراسيون‌هاي فوتبال کشور مختلف در قطر ديدار کرده و با آنها در اين زمينه رايزني کرده است.

ساندي تايمز همچنين نوشته ايميل‌هايي را جمع آوري کرده که بن همام به روساي برخي از فدراسيون‌هاي فوتبال در آفريقا پول داده تا راي آنها را براي گرفتن امتياز ميزباني قطر بخرد.

در هر حال بسياري از کساني که در اين زمينه حق راي نداشته‌اند بر اين باور هستند که استراتژي بن همام فقط براي جلب حمايت از قطر براي کسب ميزباني جام جهاني بوده تا بتواند روي کميته اجرايي فيفا و کساني که حق راي دارند تاثير بگذارد.

در اين زمينه قطري‌ها انجام هرگونه کار غير قانوني را رد کرده و اعلام کردند بن همام هيچ نقش رسمي در ارائه پيشنهاد براي کسب ميزباني جام جهاني نداشته است.

سپ بلاتر، رييس فيفا نيز چندي پيش اعلام کرده بود دادن ميزباني به قطر به خاطر وجود گرماي فراوان در زمان برگزاري اين رقابت‌ها کاري اشتباه بوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج