۱۱۲۷۶۲۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

ستاره ایرانی شارلروا به لوشامپیونه می‌رود؟

نانت که فصل پیش به‌زحمت توانست در لوشامپیونه بماند، حالا به‌دنبال علی قلی‌زادهاست و ظاهرا حضور بیات به‌عنوان یکی از کسانی که در نقل‌وانتقالات نانت فعال است، باعث شده تا شانس این جابه‌جایی بالا برود.

فرهیختگان: علی قلی‌زاده پس از فصل خوبی که به‌همراه شارلروا سپری کرد، حالا موردتوجه یکی از تیم‌های فرانسوی قرار گرفته و ممکن است فصل آینده راهی این کشور شود. نانت که فصل پیش به‌زحمت توانست در لوشامپیونه بماند، حالا به‌دنبال این وینگر ایرانی است و ظاهرا حضور بیات به‌عنوان یکی از کسانی که در نقل‌وانتقالات نانت فعال است، باعث شده تا شانس این جابه‌جایی بالا برود.

سایت «بات‌فوتبال» فرانسه در گزارشی نوشت: «نانت فرانسه به‌دنبال تقویت تیم خود برای فصل جدید است و حالا با کمک بیات یکی از بازیکنان شاغل در لیگ بلژیک را زیرنظر دارد؛ علی قلی‌زاده که فصلی موفق را در شارلروا گذراند و گفته می‌شود از چندین تیم فرانسوی و اروپایی دیگر هم پیشنهاد دارد. این ملی‌پوش ۲۵ ساله ایرانی در ۳۴ مسابقه فصل گذشته تیمش در لیگ بلژیک ۸ گل و ۶ پاس گل داشت و در سمت راست زمین برای شارلروا بازی می‌کرد. او سه‌سال دیگر با این تیم قرارداد دارد و براساس ارزش‌گذاری سایت ترانسفرمارکت، ۳/۷ میلیون یورو ارزش دارد.»

قلی‌زاده فصل گذشته هم موردتوجه چندین تیم ازجمله نانت قرار داشت، اما درنهایت ترجیح داد یک فصل دیگر را نیز در شارلروا سپری کند تا با فضای فوتبال اروپا بیشتر آشنا شود و در ادامه تصمیم بهتری برای ادامه فوتبالش بگیرد. باتوجه به درخشش این وینگر ایرانی در ترکیب شارلروا بعید نیست که در تابستان راهی باشگاه دیگری شود تا بهتر از قبل دیده شود. نانت در فصلی که به‌تازگی به پایان رسید، در رتبه هجدهم لیگ فرانسه جای گرفت و راهی دیدار پلی‌آف بقا شد که درنهایت با برتری برابر تولوز توانست در لیگ یک ماندنی شود.

هدایت این تیم را آنتون کومبوار برعهده دارد که در کارنامه مربیگری خود سابقه نشستن روی نیمکت تیم‌های پاری‌سن ژرمن، گنگام، تولوز و الهلال را دارد. قلی‌زاده این روزها در ترکیب اصلی تیم‌ملی ایران در مسابقات مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۲ نیز قرار می‌گیرد و درحال سپری کردن روزهای خوبی است و بعید نیست فصل آینده او را در لیگی معتبرتر نسبت‌به لیگ بلژیک ببینیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج