۱۱۲۷۶۳۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

کرار جاسم: عراق به جام‌جهانی صعود نمی‌کند

کرار جاسم یکی از بهترین خارجی‌های لیگ برتر فوتبال کشورمان، سالهاست که در ایران بازی نمی‌کند اما همچنان نامش در فوتبال کشورمان شنیده می‌شود.

ایران ورزشی: کرار جاسم یکی از بهترین خارجی‌های لیگ برتر فوتبال کشورمان، سالهاست که در ایران بازی نمی‌کند اما همچنان نامش در فوتبال کشورمان شنیده می‌شود. او که کارش را در ایران از تراکتورسازی آغاز کرد، به دلیل نمایش خوبش در این تیم توانست به یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر یعنی استقلال راه یابد. جاسم در استقلال نیز نمایش خوبی داشت اما مثل همیشه تندخویی و رک‌گویی کار دستش ‌داد و به همین دلیل استقلال را خیلی زود ترک کرد هر چند او دوباره به جمع آبی‌پوشان پایتخت برگشت اما این‌ بار مشکلات مالی باعث جدایی کرار شد.

این ملی‌پوش عراقی، در تیم ملی کشورش هم روزهای خوبی را سپری کرده است. او بارها در ترکیب تیم ملی عراق به میدان رفته و برای موفقیت تیم کشورش تلاش کرده است. کرار این روزها بازی‌های تیم ملی عراق را پیگیری می‌کند و با وجود اینکه اقرار می‌کند که در ایران استقلال را دوست دارد و به علت این دوست داشتن، حاضر نیست برای طلب‌اش از استقلال شکایت کند اما موفقیت تیم ملی عراق بسیار برایش مهم است و این روزها که عراق صعود به مرحله بعدی مقدماتی جام جهانی را قطعی کرده است، او با خیال راحت‌تری فوتبال ملی کشورش را تماشا می‌کند.

حتماً در جریان هستید که امروز تیم‌های ملی ایران و عراق رودرروی هم قرار می‌گیرند. البته با توجه به شکست لبنان مقابل کره جنوبی، صعود عراق به مرحله بعدی قطعی شده اما هنوز تکلیف تیم ایران مشخص نیست. شرایط تیم عراق را چطور ارزیابی می‌کنید؟

من متأسفانه نتوانستم بازی‌های زیادی را ببینم اما در جریان نتایجش هستم. حتی شنیدم که ایران ۱۰ گل به کامبوج زده است. من فکر می‌کنم در حال حاضر ایران بهترین تیم گروهش است. عراق تیم جوان و جنگنده‌ای دارد که شاید تا حدودی تجربه‌شان کم باشد. من مطمئنم همین تیم در سال‌های آینده باتجربه‌تر شده و خیلی خیلی موفق خواهد بود.

و بازی با ایران...

درست است که صعود تیم عراق قطعی شده اما با این حال شک نکنید که بازی سختی خواهد بود. البته تیم ما همیشه در بازی با تیم‌های قدرتمند خیلی بهتر کار کرده است. به عنوان مثال ما مقابل تیم اسپانیا تا دقیقه ۷۶ گل نخورده بودیم و خیلی خوب هم بازی کردیم.

اینکه صعود عراق قطعی شده شاید باعث کمتر شدن انگیزه بازیکنان این تیم شود.

اگر بازیکنان جوان ما اینطور فکر کنند که دیگر کارشان تمام شده، خیلی اشتباه کرده‎اند. آنها باید بدانند که در هر بازی باید برای پیروزی به میدان بروند.

کدام تیم برنده می‌شود؟

قابل پیش‌بینی نیست. من خاطرات خوبی از ایران دارم و به همین دلیل برای هر دو تیم آرزوی موفقیت می‌کنم اما اگر بخواهم یک تیم برنده شود قطعاً تیم کشورم است. همانطور که شما دوست دارید تیم ایران پیروز شود.

با بچه‌های تیم ملی ایران در ارتباط هستی؟

نه.

به نظر شما این تیم عراق چقدر شانس صعود به جام جهانی را دارد؟

من فکر نمی‌کنم عراق به جام جهانی صعود کند.

چرا؟

چون اگر تیمی می‌خواهد به جام جهانی برود باید بازی‌های تدارکاتی بزرگی انجام دهد نه اینکه با تیم‌های ضعیف بازی کند. به نظرم حداقل باید ۴،۳ بازی با تیم‌های مطرح اروپا انجام دهد. باید اردوهای خیلی خوبی داشته باشد اما خودشان هم می‌دانند که کارشان سخت و همین صعود از گروه و راهیابی به مرحله بعدی یک موفقیت است.

تو بازیکن خوبی هستی اما قبول داری که حاشیه‌ها و درگیری‌هایی که داشتی اجازه نداد به حقت برسی.

من برای صنعت نفت و تراکتور بازی کردم و همه چیز خوب بود اما چند سال که در استقلال بودم خیلی اذیت شدم. آنها حقم را نمی‌دادند و انتظار داشتند که تمرکزم را از دست ندهم. البته من با اینکه خیلی از استقلال طلبکارم اما به خاطر هوادارانش از این تیم شکایت نکردم. من در قطر هم بازی کردم وهیچ مشکلی نداشتم. الان هم اگر چند ماه به شما حقوق ندهند، تمرکزتان را برای کار از دست می‌دهید.

تصمیم نداری به ایران برگردی؟

حقیقتش را بخواهید با یکی دو نفر در ارتباطم و به احتمال ۵۰درصد شاید فصل آینده به فوتبال ایران برگشتم. البته باید ببینم در آینده چه اتفاقی می‌افتد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج