۱۱۲۷۶۴۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

قربانی: اگر شرایط عادی باشد، عراق را می‌بریم

حساس‌ترین بازی تیم ملی امشب مقابل تیم ملی عراق برگزار می‌شود.

ایران ورزشی: حساس‌ترین بازی تیم ملی امشب مقابل تیم ملی عراق برگزار می‌شود. عراق ۲ امتیاز از تیم ملی بیشتر دارد و ملی پوشان برای اینکه صعود خود را مسجل کنند باید حتماً برنده بازی با تیم ملی عراق شوند. پیش از شروع مسابقات در بحرین، فوتبالدوستان تیم‌های بحرین و عراق را حریف اصلی تیم ملی می‌دانستند اما با توجه به اینکه تیم ملی توانست بحرین را با سه گل شکست دهد خیال علاقه‌مندان به فوتبال راحت شد و حالا آنها بر این باور هستند که تیم ملی می‌تواند امشب حریف عراقی را نیز از پیش رو بردارد. در خصوص بازی حساس تیم ملی با عراق و همچنین شرایط این روزهای استقلال با پیروز قربانی همکلام شدیم.

تیم ملی امشب به مصاف عراق می‌رود. شما این بازی را چطور ارزیابی می‌کنید؟

اگر شرایط تیم ملی عادی باشد پتانسیل شکست عراق را دارد. اگر الان تصور می‌کنیم عراق حریف سرسختی است به این دلیل است که از اول با این تیم کری داشتیم و حساسیت کار به خاطر همین بالا رفته است ولی من امیدوارم شرایط برای تیم ملی ما عادی باشد تا تیم ملی عراق را شکست دهیم.

منظورتان از شرایط عادی چیست؟ یعنی آنها جو را ملتهب می‌کنند؟

نه منظورم ملتهب کردن جو توسط عراقی‌ها نیست بلکه بازیکنان ما باید در بازی با عراق از تمام پتانسیلی که دارند برای شکست حریف استفاده کنند و همچنین سیستمی که برای این بازی استفاده می‌شود باید حریف را تحت فشار قرار دهد.

اسکوچیچ در مصاحبه اخیر خود گفته که برای بازی با عراق سیستم دیگری به کار می‌برد.

بالاخره اسکوچیچ سرمربی تیم ملی است و او می‌داند که در بازی با عراق چطور تیم ملی را به زمین مسابقه بفرستد. هر بازی استراتژی خاص خودش را دارد.

در مورد مسائل اخیر استقلال صحبت کنیم. هیأت مدیره استقلال همچنان با یک نفر کمتر، شرایط قانونی ندارد، مشکلات مالی همچنان ادامه دارد ضمن اینکه شکایت‌های مربیان و بازیکنان خارجی استقلال را به شدت تهدید می‌کند! نظر شما در خصوص شرایط فعلی استقلال چیست؟

نمی‌دانم چه بگویم. مثل اینکه باید منتظر باشیم تا دولت عوض شود و شاید افراد جدیدی که آمدند فکر اساسی به حال این تیم بکنند. با این رویه نمی‌شود کار کرد. هیأت مدیره استقلال و مسائل دیگری که گفتید در این چند سال اخیر وجود داشته و شاید با تغییراتی که قرار است انجام شود باید امیدوار بود که تصمیم درستی برای تیم استقلال بگیرند.

مشکلات مالی باعث شده تا بازیکنانی مثل دیاباته و میلیچ همچنان ناراحت باشند! حضور دیاباته هم هنوز در هاله‌ای از ابهام وجود دارد!

نمی‌دانم چرا اینقدر به دیاباته و میلیچ اهمیت می‌دهند؟! آنقدرها هم که گفته می‌شود این دو بازیکن از نظر کیفی خوب نیستند. از نظر من در سطح کیفی بالایی نیستند و نباید اینقدر به مسائل میلیچ و دیاباته اهمیت داده شود.

استقلال در مرحله یک چهارم نهایی به تیم پرسپولیس خورد. یعنی یک دربی دیگر در پیش است. نظرتان در خصوص دربی جام حذفی چیست؟

قرعه بدی به استقلال خورد. ‌ای کاش استقلال و پرسپولیس در این مرحله به هم نمی‌خوردند و حداقل در مرحله نیمه نهایی با هم مواجه می‌شدند. به نظرم جام حذفی جام ناعدالتی است. برعکس بعضی‌ها که می‌گویند این جام، جام شگفتی است اما من این جام را بی‌عدالت می‌دانم. استقلال و پرسپولیس اینقدر سخت بالا می‌روند و باید در این مرحله یک کدام از این تیم‌ها حذف شوند آن وقت بعضی از تیم‌ها به راحتی با قرعه آسان بالا می‌روند. باز هم می‌گویم قرعه بدی بود و‌ ای کاش استقلال در این مرحله با پرسپولیس مواجه نمی‌شد.

اگر هر نتیجه‌ای در جام حذفی و لیگ برتر پیش بیاید باز هم اعتقاد دارید که باید فرهاد مجیدی در فصل بعدی هم با استقلال باشد؟

بله همچنان معتقدم که فرهاد باید بماند و برای فصل بعد خودش تیم ببندد و تا حالا هم نشان داده که مربی خوبی است.

باز هم قصد ندارید دستیار ایشان بشوید؟

نه به هیچ عنوان. من برنامه خودم را دارم. پیش از این هم به من پیشنهاد شد اما نپذیرفتم.

نظرتان در مورد دستیار ایتالیایی که قرار است به تیم اضافه شود چیست؟

به هر حال فرهاد مجیدی سرمربی است و آزاد است که خودش دستیارش را انتخاب کند. امیدوارم فرد جدید بتواند به او کمک کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج