۱۱۲۷۷۵۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پرسپولیس نگران بازی با تراکتور و استقلال نیست

تیم پرسپولیس برای زدن پنالتی در سوپرجام و جام حذفی خیالش راحت است.

خبرورزشی: پرسپولیس سال گذشته در مرحله نیمه نهایی جام حذفی مقابل استقلال به تساوی ۲-۲ رسید تا در ضربات پنالتی بازی را به این تیم واگذار کند. سرخپوشان حالا امسال باید بار دیگر با استقلال در جام حذفی روبرو شوند اما این بار در مرحله یکچهارم نهایی؛ به نظر می رسد با توجه به احتمال زیاد تساوی در این بازی سرخپوشان باید از پنالتی های سال قبل عبرت گرفته و برای این اتفاق خود را آماده کنند.

در بازی دوستانه پرسپولیس با پیکان، عیسی آل کثیر از روی نقطه پنالتی توانست دروازه این تیم را باز کند. او در آخرین دقیقه نیمه اول بازی پرسپولیس و پیکان، صاحب ضربه پنالتی شد و شوت خود را به گوشه سمت چپ دروازه زد و گلر پیکانی ها باوجود تشخیص جهت، نتوانست این ضربه را مهار کند. آل کثیر در حالی از روی نقطه پنالتی موفق به گلزنی شد که پس از بازگشت مهدی ترابی به پرسپولیس، این بازیکن پنالتی زن سرخپوشان بود و آمار مطلوبی را هم در گلزنی از روی نقطه پنالتی ارائه کرده بود اما حالا آل کثیر از غیبت ترابی استفاده کرد و توانست توانایی اش را به نمایش بگذارد

.جدا از ترابی و آل کثیر، دیگر مهاجم پرسپولیس یعنی شهریار مغانلو نیز ادعای زدن ضربه پنالتی را دارد. به این جمع احمد نورالهی را هم اضافه کنید که گزینه خوبی برای زدن پنالتی است و سرخ پوشان در جام حذفی و ضربات پنالتی می توانند روی گلزنی او هم حساب کنند. امید عالیشاه و مهدی عبدی هم دیگر گزینه هایی هستند که توانایی پنالتی زدن دارند.

در بازی با تراکتور در سوپرجام هم احتمال اینکه بازی به پنالتی بکشد وجود دارد و این دیدار نیز می تواند محک خوبی برای پنالتی زن های پرسپولیس باشد تا پیش از بازی حساس با استقلال وضعیت خود را بسنجند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج