۱۱۲۷۸۰۰
۲ نظر
۸۶۶۴۳
۲ نظر
۸۶۶۴۳
پ

بهترین کلینیک کاشت مو در تهران

اگر در تهران زندگی می‌کنید و قصد دارید کاشت مو انجام دهید و به دنبال بهترین کلینیک کاشت مو در تهران هستید، ما در این مطلب معیارهایی که باید در انتخاب این کلینیک نظر بگیرید را با شما در میان خواهیم گذاشت.

با افزایش معضل ریزش مو در سرتاسر دنیا، امروزه تعداد زیادی از مردم دوست دارند برای رفع مشکلاتی مانند توقف روند ریزش مو، ترمیم مو، درمان طاسی، نازک شدن مو یا کم پشتی موهایشان اقدام به عمل کاشت مو بکنند، کاشت مو مصنوعی و کاشت مو طبیعی هر دو به برطرف شدن طاسی و کم­‌پشت شدن مو کمک می­‌کنند. کاشت مو برای آقایان و کاشت مو برای خانم ها یکی از مهم‌ترین تصمیماتی است که فرد می‌تواند در طول زندگی خود بگیرد به همین علت داشتن اطلاعات مناسب راجع به کلینیک کاشت مو در تهران یا دیگر شهر‌های ایران برای بسیاری از افراد مهم است. در این مقاله در نظر داریم ویژگی‌ها و معیار‌های کلینیک کاشت مو در تهران را برایتان معرفی کنیم تا شما بتوانید به راحتی انتخاب کلینیک کاشت مو تهران را انجام دهید.

بهترین کلینیک کاشت مو در تهرانبهترین کلینیک کاشت مو در تهران

 

ویژگی های انتخاب بهترین کلینیک کاشت مو

آیا تاکنون به این مسئله فکر کرده‌اید که یک مرکز درمانی باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ به طور کلی برای این که بتوانید بهترین کلینیک کاشت مو در تهران را تشخیص دهید باید عوامل زیادی را در نظر بگیرید و این عوامل می‌توانند در راه انتخاب به شما کمک کنند. ویژگی های انتخاب کلینیک کاشت مو تهران شامل موارد زیر میشود:

دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت

مهمترین و ساده‌ترین ویژگی یک مرکز درمانی، داشتن مجوز رسمی از وزارت بهداشت می‌باشد. این مجوز باید به شکلی در مرکز درمانی نصب شود که در معرض دید همگان باشد. وزارت بهداشت به منظور حمایت از سلامت بیماران، قوانین سفت و سختی را وضع کرده که رعایت آن برای تمامی کلینیک‌های پوست و مو لازم است. این قوانین عبارتند از:

  • تمامی کادر پزشکی مراکز پوست و مو باید دارای مجوز و مدرک تخصصی پوست و مو باشند.
  • مرکز درمانی باید دارای تمامی استانداردهای تعیین‌شده از سوی وزارت بهداشت باشد. این استانداردها شامل رعایت مسائل بهداشتی مثل سیستم تهویه و ایمنی درمانگاه، اتاق جراحی و اتاق معاینه مجهز، سالن انتظار مناسب و مواردی از این دست است.

در ضمن کلینیک موظف است تصویر مجوز را در وب‌سایت خود قرار دهد و شرکت مخابرات در بانک اطلاعات 118 تنها کلینیک‌های مجاز را ثبت می‌کند.

دارای پزشکان مجرب و ماهر

پزشکان رکن اصلی هر مراکز درمانی هستند و باید از تجربه و مهارت بالایی در کار خود برخوردار باشند. تخصص و دانش لازمه‌ی پزشک‌ بودن است، اما داشتن تجربه از آن هم مهمتر است و متاسفانه فقدان آن می‌تواند نتایج جبران‌ناپذیری را داشته باشد. بنابراین مجهز بودن کلینیک پوست و مو و استفاده از پزشکان متخصص به تنهایی کافی نیست و تجربه و مهارت حرف اول را در علم پزشکی می‌زند.

دارای تجهیزات و امکانات پیشرفته

یک مرکز مجاز بدون داشتن تجهیزات و امکانات پزشکی تخصصی و به روز، کاری از پیش نمی‌برد. از آنجایی که دستگاه‌های پیشرفته و ابزارهای درمانی در جراحی کاشت مو بسیار مؤثرند، یک مرکز کاشت مو خوب از به روزترین تجهیزات برای ارائه خدمات زیبایی استفاده می‌کند. معمولاً تجهیزات پیشرفته می‌توانند عوارض بعد از عمل را به طور قابل توجهی کاهش داده و نتایج آن را به سطح انتظارات زیباجو نزدیک کنند. البته منظور از مدرن بودن دستگاه‌ها، شیک بودن یا نو بودن آنها نیست؛ بلکه منظور پیشرفته بودن و کارایی بالای دستگاه‌هاست.

بهترین کلینیک کاشت مو در تهران

دارای کادر اداری حرفه ای و خدمات با کیفیت

دارا بودن مدیر، پرستار و کارشناسان پوست و مو متعدد، متخصص، دلسوز و با سابقه کاری مرتبط علاوه بر تخصص پزشک جزو ویژگی های انتخاب بهترین کلینیک کاشت مو است. کادر خدماتی و اداری در یک مرکز درمانی مانند یک زنجیره عمل می‌کنند، به گونه‌ای که اگر شخصی وظیفه خود را به خوبی انجام ندهد، تمام زنجیره دچاره اختلال می‌شود. شما میتوانید برای تشخیص بهتر نوع برخورد پرسنل به صورت حضوری به کلینیک پوست و مو مراجعه کنید یا با آن تماس بگیرید.

تنوع در خدمات درمانی

تنوع خدمات درمانی یکی دیگر از ویژگی های یک مرکز درمانی خوب است. در حوزه کاشت مو توانایی استفاده از روش های مختلف کاشت مو بسته به نیاز و وضعیت هر مراجعه کننده و به تشخیص پزشک، یکی از نشانه های اعتبار و تخصص مرکز درمانی است. برای نمونه، کاشت مو به روش SUT جدیدترین متد کاشت مو در ایران است که نسبت به سایر روش‌های قبلی نظیر FUT که روش نواری است از اثربخشی فوق‌العاده‌ای برخوردار است. این روش به دلیل اینکه پس از جراحی نیازی به بخیه و پانسمان ندارد با متدهای روز پزشکی انجام می‌شود. به همین دلیل مهارت پزشکان و وجود تجهیزات و امکانات لازم، مهمترین عامل برای تحقق این روش در یک کلینیک پوست و مو حرفه‌ای به شمار می‌رود. روش‌های دیگری نیز وجود دارند که انجام آن‌های نیازمند استفاده از تجهیزات مدرن و حرفه‌ای است. روش‌هایی نظیر کاشت مو با متد FIT و BHT از جمله این روش‌ها هستند.

با اینکه روش های جدیدتری از کاشت مو نیز در حال حاضر در مراکز کاشت مو انجام می شود، اما کاشت مو به روش FIT هم در کنار سایر روش ها با توجه به شرایط مراجعه کننده قابل انجام است در روش FIT نیازی به برداشت فلپ جراحی از محل بانک مو زیباجو نیست.

همچنین کاشت مو به روش DHI  یا کاشت مو مستقیم (Direct Hair Transplantation) یکی از جدیدترین و نوین‌ترین روش‌های پیوند مو در دنیاست  که  بر پایه روش FUE است. دراین روش برداشت گرافت ها با استفاده از میکروپانچ ها، و کاشت گرافت ها با استفاده از یک قلم مخصوص صورت می گیرد و  ما در کلینیک تصویر جوانی افتخار این را داریم که  برای کاشت مو از قلم پیروز استفاده کنیم که این قلم تحت نظر دکتر محسن پیروزهاشمی تولید می شود.

فرق روش کاشت مو DHI با روش های دیگر این است که ابتدا شکاف ایجاد نمی شود بعد مو در آن قرار داده شود بلکه همزمان با ورود سوزن ایمپلنتر و بخش نوک تیز آن موها نیز در آن قرار داده می شود.

بهترین کلینیک کاشت مو در تهرانبهترین کلینیک کاشت مو در تهران

 

بهترین کلینیک کاشت مو در تهرانبهترین کلینیک کاشت مو در تهران

بهترین کلینیک کاشت مو در تهران

پشتیبانی و حمایت از بیماران

احترام به مراجعین و توجه به خواسته‌های آن‌ها نیز یکی از اساسی‌ترین ویژگی‌های بهترین مرکز کاشت مو است. خدمات درمانی شامل پیش از عمل، در حین عمل و پس از عمل میباشد و یک مرکز درمانی خوب باید در هر سه مرحله پیگیر وضعیت مراجعین خود باشد.

بیمه غرامت در بین کلینیک های زیبایی فراگیر نیست اما، یک نوع پوشش یا پشتبانی محسوب میشود که می‌تواند در موارد مختلف مورد استفاده قرار گیرد. شرکت‌های بیمه با استفاده از این بیمه‌، ضمانت جبران هر گونه خسارت وارد شده به را فرد می‌دهند. این کار از بیماران در برابر خطاهایی مانند عوارض عمل‌های زیبایی نادرست محافظت می‌کند.

بهترین کلینیک کاشت مو در تهران

موقعیت جغرافیایی

بهتر است بدانید یکی از رایج‌ترین عمل‌های جراحی زیبایی که در میان توریست‌ها بسیار محبوب است جراحی کاشت مو است. این عمل جراحی در کشور ایران با هزینه کم‌تر و با کیفیتی انجام می‌شود. متخصصانی که در این حوزه مشغول به فعالیت هستند بسیار باتجربه و ماهر هستند، در بیش‌تر موارد بهترین کلینیک‌های کاشت مو در تهران و شهرهای بزرگ واقع هستند.

بررسی میزان هزینه ها

توصیه ما به شما این است که برای انتخاب بهترین مرکز کاشت مو خیلی به هزینه عمل کاشت مو توجه نکنید و سایر موارد نظیر تجربه و مهارت متخصص کاشت مو را مد نظر قرار دهید.

روش های انتخاب بهترین کلینیک کاشت مو

بعد از آنکه با ویژگی‌های بهترین مرکز کاشت مو آشنا شدیم، مهمترین مسئله، نحوه بررسی این ویژگی‌ها در یک مرکز درمانی و انتخاب مناسب‌ترین مرکز کاشت و مو است. معمولا حتی اگر با ویژگی‌های یک کلینیک خوب هم آشنایی داشته باشیم، نمی‌توانیم مرکز درست و مناسب را انتخاب کنیم، زیرا با انبوهی از تبلیغات و وبسایت‌های مختلف مواجه هستیم که همگی خود را برترین مرکز درمانی می‌دانند. در ادامه روش های انتخاب بهترین کلینیک کاشت مو آمده است، این روش ها عبارتند از:

بهترین کلینیک کاشت مو در تهرانبهترین کلینیک کاشت مو در تهران

مشاوره حضوری

مراجعه حضوری به مرکز درمانی برای مشاهده نمونه عملی کارها و همچنین مشاوره با پزشک متخصص به طور حضوری میتواند شما را در پیدا کردن و انتخاب بهترین مرکز کاشت مو در تهران یا هر شهر دیگری کمک کند. به طور مثال در طول مشاوره خود باید به دنبال نشانه‌هایی از حرفه‌ای بودن افراد باشید که شامل منشی کلینیک تا پزشکان آنجا است. مثلاً یک کلینیک مناسب، تعداد فولیکول‌هایی که باید پیوند شوند را به دقت مورد محاسبه قرار دهد. اگر جراح شما بدون محاسبه این تعداد بسیار مهم، به حدس و گمان یا تجربه گذشته تکیه کند، می‌تواند به عنوان زنگ خطر تلقی شود.

بررسی سوابق کاری کلینیک

بهترین کار برای انتخاب یک مرکز مناسب بررسی سوابق آن است. برای مثال بسیاری از مراکز درمانی تصاویری از بیماران خود منتشر می‌کنند که نتایج قبل و بعد از درمان و جراحی را نشان می‌دهد. شما می‌توانید برای آگاهی از کیفیت و توانایی پزشکان مربوط تصاویر منتشر شده از بیماران آن‌ها را در وبسایت‌ها یا کاتالوگ آن‌ها مشاهده کنید. همچنین می‌توانید از زمان تأسیس یک کلینیک مطلع شوید که این مورد نشانه تجربه و سابقه یک کلینیک است.

بهترین کلینیک کاشت مو در تهرانبهترین کلینیک کاشت مو در تهران

پرس و جو از بیماران قبلی

یکی دیگر از روش های انتخاب بهترین کلینیک کاشت مو، پرس و جو از افرادی است که از خدمات درمانی مرکز مورد نظر استفاده کرده‌اند. به طور کلی افرادی که سابقه حضور در آن کلینیک را دارند، به خوبی می‌توانند شما را در انتخابتان مو کمک کنند.

بررسی نمونه کار پزشکان متخصص

برخی از مراکز کاشت مو عکس‌های قبل و بعد مراجعه کنندگان خود را در سایت و شبکه‌های اجتماعی خود میگذارند این کار می‌تواند به زیباجو کمک کند تا نمونه کار پزشکان متخصص آن کلینیک را بررسی کند.بهترین کلینیک کاشت مو در تهران

جستجو در شبکه های اجتماعی

یکی دیگر از روش های انتخاب بهترین کلینیک کاشت مو این است که می‌توانید به صفحات مجازی مرکز کاشت مو مراجعه کنید. نظرات و نمونه کارها میتوانند به شما در انتخابتان کمک کنند.

بررسی نظرات بیماران در شبکه های اجتماعی

یکی دیگر از روش های انتخاب بهترین کلینیک کاشت مو این است که می‌توانید به سایت یا صفحات مجازی مرکز کاشت مو مراجعه کنید و نظرات مراجعه کنندگان به این سایت را بررسی کنید. مطالعه نظارت کاربران و خدمات کلینیک اطلاعات خوبی از کیفیت کلینیک به شما می‌دهد.

چرا باید به بهترین کلینیک کاشت مو در تهران مراجعه کنیم؟

کاشت مو می‌تواند تاثیر بسیار زیادی بر ظاهر شما و افزایش جذابیت چهره‌تان داشته باشد. در صورتی که کاشت مو با روشی غیرمناسب و توسط فردی غیر متخصص انجام شود، نتایج حاصل می‌تواند چندان رضایت بخش نباشد. اگر قصد انجام کاشت مو دارید پیشنهاد می‌کنیم که به بهترین کلینیک کاشت مو در تهران مراجعه کنید. برخی از اصلی‌ترین مزایای مراجعه به بهترین کلینیک کاشت مو در تهران به شرح زیر هستند:

  • متخصص کاشت مو بهترین روش‌ها را به شما معرفی خواهد کرد و مزایا و معایب هر روش را با شما در میان می‌گذارد تا با آگاهی روش مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  • بهترین کلینیک کاشت مو دارای دستگاه‌ها و تجهیزات لازم و ضروری برای کاشت است.
  • پرسنل و متخصصان خوش رفتاری دارد.
  • نظم در این کلینیک پا برجاست.
  • هزینه خدمات منطقی هستند.
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عرشیا همایون

      من اینجا رفتم همش ورزشکارا و فوتبالیا اونجا مو کاشتن

    • محسن نیک نسب

      خوبه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج