جاباما
۱۱۲۷۹۸۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

حیدری: می‌توانیم به جام جهانی برویم

پیشکسوت فوتبال در مورد تقابل تیم ملی مقابل عراق و صعود به دور پایانی مقدماتی جام جهانی صحبت کرد.

ایلنا: سپهر حیدری در خصوص دیدار ایران مقابل عراق اظهار داشت: این بازی در اوج حساسیت خودش برگزار شد و ما چند وقتی بود که مقابل تیم عراق در شرایط حساس و جام‌های مختلف به مشکل می‌خوردیم و همه دوست داشتند یک جای خیلی خوب این تیم را ببریم و من فکر می‌کنم در ادامه رقابت‌های خوب تیم ملی در این دوره یک بازی خیلی خوب دیگر را شاهد بودیم که در فاز دفاع و حمله خوب ظاهر شدیم و خیلی خوب از کناره‌ها و فضای پشت دفاع آنها استفاده کردیم و با پاس‌های رو به جلو موقعیت خلق می‌کردیم.

از طرفی پاشنه آشیل ما مقابل عراق در دیدارهای اخیر ضربات ایستگاهی بوده و در این دیدار کمتر به آنها ضربه ایستگاهی دادیم و خب خیلی با تمرکز ظاهر شدیم و موقعیت خاصی به آنها ندادیم و از آن طرف موقعیت‌های خوبی خلق کردیم که می‌شد از آنها استفاده کرد ولی مهم در کل ۳ امتیاز بازی بود که کسب کردیم و باید تبریک گفت به کادرفنی و بازیکنان با غیرت ایرانی که هیچ مشکلی سد راهشان نشد و مانع موفقیتشان نشد.

وی در مورد کلیت عملکرد تیم ملی در ۴ دیدار اخیر گفت: در کل در این ۴ بازی به نظرم از لحاظ فنی واقعاً بازی به بازی بهتر شدیم و قطعاً به خاطر اینکه بازی دوستانه نداشتیم فکر می‌کنم هرچه بگذرد کیفیت تیم ملی ما بالاتر هم می‌رود و فکر می‌کنم اسکوچیچ بدون حاشیه کارش را انجام داد و آرامش را این کادرفنی به تیم ملی تزریق کرد و بعد از استرس‌ها و فشارهایی که در زمان ویلموتس و تا حدودی در زمان کی‌روش وجود داشت فکر می‌کنم خیلی خوب آرامش به تیم برگشت و با اضافه شدن کریم باقری این موضوع بیشتر هم شد.

پیشکسوت فوتبال در مورد رقابت‌های دور بعدی مقدماتی جام جهانی توضیح داد: به هر حال قصد تیم ما این است که راهی جام جهانی شویم و در آن مسابقات هم در حد خودمان نتایج قابل قبولی کسب کنیم و برای همین دیگر فرقی نمی‌کند با چه تیم‌هایی چه در شرق چه در غرب آسیا همگروه شویم و اگر قصد حضور با کیفیت در جام جهانی را داریم نباید برایمان مهم باشد که با کدام تیم‌ها در این مرحله همگروه می‌شویم و از طرفی تمام بازی‌های دور بعدی مهم و حساس هستند و حکم فینال را برای ما دارند.

حیدری در مورد اینکه برخی عقیده دارند باید در این مرحله تغییراتی در کادرفنی ایجاد شود و سرمربی مطرح‌تری روی نیمکت تیم ملی بنشیند هم گفت: خیر من چنین عقیده‌ای ندارم و به نظرم باید با همین کادر ادامه داد و مطمئنا با همین مربیان می‌توانیم راهی جام جهانی شویم و همه چیز جور شده و همه چیز سر جای خودش است و نباید به چنین پازلی دست زد.

وی در پایان در مورد تقابل استقلال و پرسپولیس در جام حذفی طبق قرعه کشی توضیح داد: دربی حذفی چیزیست که مدت‌ها انتظارش را می‌کشیدیم و خود من چند بار در مراسم قرعه‌کشی حاضر بودم و منتظر بودیم چنین اتفاق جذابی رخ دهد و یک بار هم اسم این دو تیم بیرون بیاید. همه جای دنیا چنین اتفاقی می‌افتد و هیچ مورد خاصی هم نیست و من فکر می‌کنم بازی جذابی باشد چون تک بازی است و قطعاً برنده دارد و فکر می‌کنم بازی قشنگی شود خصوصاً اینکه دو تیم در اوج آمادگی هستند و دید من این است که پرسپولیس چه در لیگ چه در حذفی برنده خواهد بود و یک سرو گردن بالاتر از استقلال است و با وجود اینکه این بازی متفاوت از سایر بازی‌هاست ولی پرسپولیس نفراتش به قدری با تجربه هستند که می‌توانند شرایط این بازی را درک کنند و به نظرم پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی هم در لیگ و هم در جام حذفی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج