جاباما
۱۱۲۸۱۷۸
۵۰۳۰
۵۰۳۰
پ

قتل مادر خواننده پاپ ایرانی!

مرد خلافکار که متهم است مادر زن سابقش را به طرز فجیعی کشته شد در حالی در دادگاه محاکمه می شود که خواننده معروف پاپ که یکی از اولیای دم است ،برای وی درخواست قصاص را مطرح کرده است .

رکنا: مرد خلافکار که متهم است مادر زن سابقش را به طرز فجیعی کشته شد در حالی در دادگاه محاکمه می شود که خواننده معروف پاپ که یکی از اولیای دم است ،برای وی درخواست قصاص را مطرح کرده است .

جسد سوخته زن میانسال، در حاشیه اتوبان باقری تهران پیدا شده و مرد خلافکار به اتهام قتل مادر خواننده معروف پاپ دستگیر شده است.

مرد خلافکار به اتهام قتل مادر زن قبلی خود که یکی از اولیای دم خواننده پاپ مطرح کشور است به مراجع قضایی منتقل شده و همچنان به جرم قتل مادر خواننده پاپ اعتراف نکرده است.

بیست و نهم خرداد ماه سال ۹۹ جسد سوخته یک زن در حاشیه اتوبان باقری پیدا شد. شواهد نشان می‌داد نزدیک به دو شبانه روز از مرگ این زن گذشته است .چهار فشنگ جنگی و قسمت هایی از یک کلت شکسته در کنار جسد پیدا شد و ماجرای قتل زن ناشناس را مرموزتر کرد.

انگشتر طلایی که در دست قربانی بود و گردنبند وی نشان می‌داد این زن قربانی سرقت نشده است .جسد زن میانسال با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شده و پلیس برای افشای هویت وی به تکاپو افتاد .

در بررسی ها روشن شد ۲ روز قبل خانواده خواننده معروف پاپ ناپدید شدن مادرشان را به پلیس اطلاع داده بودند .نشانه هایی که آنها از مادرشان به پلیس ارائه داده بودند با جسد زن ناشناس مطابقت داشت. به این ترتیب آنها به پزشکی قانونی رفتند و جسد سوخته مادرشان را شناسایی کردند. جسد متعلق به یک زن ۶۱ ساله به نام مریم بود.

پسر مقتول به ماموران پلیس گفت : خواهرم چند سال قبل با مرد خلافکاری ازدواج کرد کرد اما خیلی زود ازاو جدا شد .ولی مادرم و مرد خلافکار به نام پرویز با هم اختلاف مالی داشتند .پرویز از چندسال قبل به خاطر حمل مواد به زندان افتاد اما آخرین بار در مرخصی از زندان با مادرم تماس گرفته و از او خواسته بود تا به ملاقاتش برود و اختلاف حسابشان را حل کنند. به همین خاطر مادرم با او قرار گذاشت. حتی من چند بار از مادرم خواستم تا همراه او بروم بروم اما مادرم قبول نکرد .مادرم آن روز از خانه بیرون رفت و دیگر بازنگشت .تا اینکه دو روز بعد جسد او پیدا شد.

با اطلاعاتی که این مرد به پلیس داده بود ماموران به ردیابی پرویز پرداختند اما دریافتند وی به مرخصی زندان رفته و دیگر بازنگشته است.

سه ماه از این ماجرا گذشته بود که پرویز با پای خودش به پلیس اگاهی رفت و تسلیم پلیس شد اما ادعا کرد در قتل زن میانسال دستی نداشته است .

وی گفت: سال ۹۰ به خاطر حمل یک کیلو شیشه بازداشت و به اعدام محکوم شدم. شیشه مخدر متعلق به دوستم بود و من فقط آن را حمل می کردم اما درخواست عفو دادم که با آن موافقت وحکم اعدامم تبدیل به ۲۵ سال زندان شد. با شیوع بیماری کرونا توانستم با سپردن وثیقه از زندان آزاد شوم.من با مادر زن سابقم اختلاف حساب داشتم .به همین خاطر آن روز با ماشین دنبالش رفتم و با هم درباره اختلاف حسابمان صحبت کردیم اما او را در خیابان شریعتی از ماشین پیاده کردم ودیگر از او هیچ خبری نداشتم.

تا اینکه چند روز بعد متوجه شدم مادر همسر سابقم کشته شده است. چون گمان میکردم پلیس به من مظنون می شود از ترسم سه ماه فراری بودم .من از ترسم شبها در پارک میخوابیدم اما بالاخره تصمیم گرفتم به پلیس ماجرا را بگویم . در حالی که این مرد اصرار داشت از محوه کشته شدن زن میانسال اطلاعی ندارد پلیس آثار خون قربانی را در خودرو وی پیدا کرد و مشخص شد گوشی موبایل پرویز در منطقه پیدا شدن جسد آنتن‌دهی داشته اند.

با به دست امدن این مدارک مرد خلافکار به اتهام قتل بازداشت شد اما جرمش را گردن نگرفت .

شرط خواننده پاپ و خواهرش برای بخشش قاتل مادر

در حالی که برای وی کیفرخواست صادر و پرونده اش به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شده و اولیای دم برای وی حکم قصاص خواسته بودند خاله پرویز نامه ای به اولیای دم نوشت و در آن توضیح داد زن میانسال را در خواب دیده که و به او گفته اگر از پرویز گذشت نکنند آنها را نمی بخشد.

در این میان یکی از دختران قربانی که به بیماری سرطان مبتلاست نامه‌ای به دادگاه نوشت ودر آن اعلام کرد با یک شرط از قصاص گذشت می کند. زن جوان گفت: اگر متهم توضیح دهد چرا و با چه انگیزه‌ای مادرش را کشته و ماجرای قتل را تشریح کند از قصاص می گذرد.

با این شرط پرویز بار دیگر تحت بازجویی قرار گرفت اما وی مدعی شد از نحوه قتل مادر زن سابقش هیچ اطلاعی ندارد و وقتی او را از ماشینش پیاده کرده دیگر او را ندیده است.

مرد خلافکار قرار است به زودی در دادگاه محاکمه شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج