۱۱۲۸۱۸۶
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

زاکانی هنوز رسماً انصراف نداده است

سخنگوی ستاد انتخابات کشور با تاکید بر اینکه انصراف نامزدها منوط به اعلام مکتوب انصراف به وزارت کشور از سوی نامزد یا نماینده تام الاختیار وی است، گفت: از آقای زاکانی نامه انصرافی به وزارت کشور واصل نشده است.

ایسنا: سخنگوی ستاد انتخابات کشور با تاکید بر اینکه انصراف نامزدها منوط به اعلام مکتوب انصراف به وزارت کشور از سوی نامزد یا نماینده تام الاختیار وی است، گفت: از آقای زاکانی نامه انصرافی به وزارت کشور واصل نشده است.

زاکانی هنوز رسماً انصراف نداده است

سید اسماعیل موسوی سخنگوی ستاد انتخابات کشور در پی پرسش های مکرر خبرنگاران در خصوص خبر انصراف آقای علیرضا زاکانی نامزد انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد؛ تا این لحظه فقط انصراف یک نامزد ریاست جمهوری یعنی آقای محسن مهر علیزاده به وزارت کشور واصل شده که مراتب آن در اطلاعیه شماره ۱۷ ستاد انتخابات کشور، اعلام شده است.

مدیر کل انتخابات وزارت کشور افزود: بر اساس تبصره ذیل ماده ۵۵ قانون انتخابات ریاست جمهوری، هریک از داوطلبان ریاست جمهوری در صورت تمایل به انصراف از داوطلبی باید شخصاً یا از طریق نماینده تام‌الاختیار خود و به صورت کتبی انصراف خود را به وزارت کشور اعلام نمایند.

دبیر ستاد انتخابات کشور در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به عدم وصول انصراف مکتوب از سوی آقای علیرضا زاکانی به وزارت کشور، از نظر وزارت کشور، ایشان منصرف شناخته نمی‌شود و کماکان نامزد انتخابات ریاست جمهوری برشمرده می‌شود و بالتبع، برنامه‌های تبلیغاتی وی از صدا و سیما پخش می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج