۱۱۲۸۲۱۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

پیام اینستاگرامی مسی در رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا

در منطقه آمه‌ریکای جنوبی، جام ملت‌های این منطقه یا همان کوپا آمه‌ریکا در حال برگزاری است و لیونل مسی هم به همراه تیم ملی آرژانتین حضور دارد.

فوتبالی: در منطقه آمه‌ریکای جنوبی، جام ملت های این منطقه یا همان کوپا آمه‌ریکا در حال برگزاری است و لیونل مسی هم به همراه تیم ملی آرژانتین حضور دارد.

کوپا آمه‌ریکا ۲۰۲۱ برای تیم ملی آرژانتین چندان خوب و مقتدرانه شروع نشد و این تیم در اولین بازی خود با حضور لیونل مسی به تساوی یک بر یک مقابل تیم ملی شیلی رسید. تک گل تیم ملی آرژانتین را در آن بازی لیونل مسی به ثمر رساند و او به شکلی بسیار زیبا این کار را انجام داد و از روی یک ضربه ایستگاهی این گل را زد.

مسی به عنوان کاپیتان تیم ملی آرژانتین فشار زیادی را تحمل می کند چرا که او هرگز با آرژانتین نتوانسته است در این رقابت ها به قهرمانی برسد و شکست های تلخی را در فینال رقابت های کوپا آمه ریکا در دوره های گذشته تجربه کرده است.

مسی برای روحیه دادن به آرژانتینی به تازگی با انتشار این تصویر در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشته است:"ما به تلاش ادامه می دهیم و برای برد در هر بازی تلاش می کنیم. زنده باد آرژانتین."

شرایط دور گروهی کوپا آمه‌ریکا ۲۰۲۱ به گونه ای است که آرژانتین قطعا صعود خواهد کرد و خیلی بعید است که اتفاق دیگری غیر از این رخ دهد اما باید دید که در مراحل حذفی عملکرد آرژانتین چگونه خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج