جاباما
۱۱۲۸۲۲۲
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

علم‌الهدی: بی‌انصافی است اگر رای ندهید

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با صدور پیامی، ضمن دعوت از مردم برای حضور در پای صندوق های انتخابات ۱۴۰۰، از آنان خواست با احساس مسوولیت رأی خود را به صندوق بیندازند.

ایرنا: نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با صدور پیامی، ضمن دعوت از مردم برای حضور در پای صندوق های انتخابات ۱۴۰۰، از آنان خواست با احساس مسوولیت رأی خود را به صندوق بیندازند.

وی روز چهارشنبه در پیام خود نوشت: امام بزرگوار در بعضی از فرمایشاتشان فرمودند «اگر شما در انتخابات شرکت نکنید و نظام با شرکت نکردن شما لطمه ببیند، شما مسؤول خواهید بود»؛ برای شما برادران و خواهران متدین، مؤمنه و مؤمنی که به این نظام، انقلاب و امام عقیده دارید، ممکن است این سؤال پیش بیاید که امام راحل، عدم شرکت در انتخابات را به لطمه دیدن نظام از آن پیوند زدند.

علم‌الهدی: بی‌انصافی است اگر رای ندهید

وی افزود: ممکن است یک برادر یا خواهر حساب کند من یک نفر هستم، چطور ممکن است من یک نفر در انتخابات شرکت نکنم، نظام لطمه ببیند، معمولأ گاهی اوقات در جریان انتخابات احساس می‌شود که حتی یک رأی در سرنوشت انتخابات مؤثر است و چه‌بسا با وجود یک رأی، سرنوشت انتخابات عوض شود.

آیت الله علم الهدی گفت: شما به‌ عنوان صاحب یک رأی، اگر شرکت نکردنتان موجب شود که سرنوشت انتخابات به طرف لطمه دیدن نظام، تضعیف یا ضربه خوردن نظام تمام شود، به فرموده امام بزرگوار، شما مسؤول هستید، یعنی مسؤول در برابر تمام هزینه‌هایی که از اول پیدایش نهضت امام (ره) در خصوص این انقلاب و نظام صورت گرفته است، مسؤولیت در برابر خون همه شهدایی که جان دادند و جان عزیز خودشان را در راه این انقلاب و نظام، نثار کردند؛ مسؤولیت در برابر شهدا و مدیون شدن خون شهدا، مسؤولیت ساده‌ای نیست.

امام جمعه مشهد اظهار داشت: عزیزان! با احساس بیشتر و با احساس مسؤولیت حتمأ در انتخابات شرکت کنید و به جنبه‌های تکلیفی خودتان در این فریضه عظیم الهی توجه داشته باشید که به تکلیف خودتان حتمأ عمل کنید و این فریضه را درست انجام بدهید؛ درست نیست یک انقلاب و نظامی سرپا بشود، ده‌ها و صدها هزار انسان جانشان را کف دست بگیرند و در راه این نظام نثار کنند، ایثارگری انجام بدهند، فرزند عزیز مردم به عشق این نظام و انقلاب برود در میدان مین و با این فداکاری، از تمام بدنش فقط دوتا قلم استخوانِ پا باقی بماند و شما از یک رأی دادن و پای صندوق رفتن، مضایقه کنید! این بی‌انصافی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج