جاباما
۱۱۲۸۲۴۴
۲ نظر
۵۰۱۸
۲ نظر
۵۰۱۸
پ

تصاویر خودروی «انقلابیِ» فراری

نیمه آخر ماه آوریل بود که فراری خودروی سوپراسپرت Competizione مجهز به پیشرانه V۱۲ را معرفی کرد و اکنون این شرکت در حال آماده سازی برای رونمایی از یک ماشین اسپرت جدید با شش سیلندر کمتر است. این خبر از آنجا ناشی می‌شود که اخیراً یک ویدیوی کاملاً مخفیانه به بیرون درز کرد که حاکی از ورود قریب الوقوع یک فراری «اسپرت انقلابی» است که قرار است در تاریخ ۲۴ ژوئن طی یک رویداد رسمی، معرفی شود.

فرارو: نیمه آخر ماه آوریل بود که فراری خودروی سوپراسپرت Competizione مجهز به پیشرانه V۱۲ را معرفی کرد و اکنون این شرکت در حال آماده سازی برای رونمایی از یک ماشین اسپرت جدید با شش سیلندر کمتر است. این خبر از آنجا ناشی می‌شود که اخیراً یک ویدیوی کاملاً مخفیانه به بیرون درز کرد که حاکی از ورود قریب الوقوع یک فراری «اسپرت انقلابی» است که قرار است در تاریخ ۲۴ ژوئن طی یک رویداد رسمی، معرفی شود.

به نقل از وبسایت motor۱، از مارانلو (خاستگاه شرکت فراری) هیچ سرنخی در مورد اینکه چه نوع وسیله نقلیه‌ای را در هفته آینده خواهیم دید، بدست نیامده است، اما استفاده از کلمه «انقلابی» نشان می‌دهد قرار است با یک «نژاد» کاملا متفاوت فراری مواجه شویم. اعضای تالار‌های گفتگوی FerrariChat همه بر این باورند که برند ایتالیایی از مدل ابتدایی جدید خود که قرار است از موتور V۶ استفاده کند رونمایی خواهد کرد که در ابتدا در سپتامبر معرفی شده بود.

تقریباً مانند مدل SF۹۰ Stradale، می‌شنویم که خودروی جدید از یک پیشرانه هیبریدی پلاگین استفاده می‌کند. همچنین گزارش‌های ضد و نقیضی در مورد استفاده از موتور احتراقی برای این خودرو نیز وجود دارد، زیرا برخی می‌گویند که این پیشرانه تمام فراری‌های V۶ خواهد بود، در حالی که برخی دیگر فکر می‌کنند این موتور مربوط به مونتاژ تورنتو ۳.۰ لیتری Nettuno مازراتی است. این موتور ۶۲۱ اسب بخار نیرو در MC۲۰ تولید می‌کند، اما اگر یک موتور الکتریکی را در نظر بدارید، ما انتظار یک موتور دینو مدرن و قدرتمند تری را داریم.

با نام رمز F۱۷۱، شایعه شده است که فراری جدید بیش از ۷۰۰ اسب بخار قدرت را با استفاده از پیشرانه مک لارن آرتورا ارائه می‌دهد، که ترکیبی از یک پیشرانه V۶ با یک موتور الکترونیکی است که حداکثر قدرت ۶۷۱ اسب بخار را تولید می‌کند.

در این میان بسته باتری که گفته می‌شود از SF۹۰ Stradale گرفته شده محدوده الکتریکی محدودی را ارائه می‌دهد، اما این را هم باید مد نظر قرار داد که اغلب مشتریان خودرو‌های فراری، اصلاً اهمیتی به این مسئله نمی‌دهند.

در ویدئوی جاسوسی منتشر شده ما تنها برای لحظاتی شاهد فرمان خودرو هستیم که به نظر می‌رسد فاقد کنترل‌های حساس به لمس فراری‌های جدیدتر است.

تصاویر جاسوسی از خودروی اسپرت جدید و انقلابی فراری

تصاویر خودروی «انقلابیِ» فراری

تصاویر خودروی «انقلابیِ» فراری

تصاویر خودروی «انقلابیِ» فراری

تصاویر خودروی «انقلابیِ» فراری

تصاویر خودروی «انقلابیِ» فراری

تصاویر خودروی «انقلابیِ» فراری

تصاویر خودروی «انقلابیِ» فراری

تصاویر خودروی «انقلابیِ» فراری

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این همه عکس به این واضحی اونم جاسوسی!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اشاره‌ای کاملاً به جا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج