۱۱۲۸۳۴۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

گتوسو در آستانه فسخ قرارداد با فیورنتینا

سرمربی پیشین ناپولی پس از گذشت کمتر از یک ماه از معرفی‌اش به عنوان سرمربی جدید فیورنتینا، شایعه جدایی‌اش از این تیم مطرح است.

خبرگزاری تسنیم: جنارو گتوسو که پس از دو فصل حضور در ناپولی در پایان فصل اخیر از این تیم جدا و در تاریخ ۲۵ مِی (۴ خرداد) با قراردادی دو ساله به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال فیورنتینا انتخاب شد، گفته می‌شود در آستانه فسخ قراردادش با این باشگاه قرار دارد.

جان لوکا دی‌مارتزیو، خبرنگار شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» مدعی شد؛ اختلاف‌نظرهایی بین گتوسو و هیئت مدیره باشگاه فیورنتینا به خاطر دیدگاه متفاوت در استراتژی نقل‌وانتقالات وجود دارد. مدیران این باشگاه ایتالیایی همچنین از ژرژ مندز مدیر برنامه‌های گتوسو و دخالت‌های او در انتقال احتمالی بازیکنان به فیورنتینا ناراضی هستند.

فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا هم تأیید کرد گتوسو در آستانه جدایی از فیورنتینا است و طرفین در حال کار بر روی نحوه فسخ قرارداد با یکدیگر هستند.

گتوسوی ۴۳ ساله که بین سال‌های ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۹ هدایت میلان را برعهده داشت، پس از جدایی از این تیم به جنوب ایتالیا رفت و سرمربی ناپولی شد. او در این تیم در ۸۱ بازی آمار ۴۶ برد، ۱۳ مساوی و ۲۲ باخت را از خود برجای گذاشت. ناپولی با این مربی ایتالیایی در فصل ۲۰-۲۰۱۹ فاتح جام حذفی ایتالیا شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج