۱۱۲۸۳۷۸
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

نصری: برخی هفت لاتین را «وی‌ی» می‌خواندند!

رضا نصری کارشناس سیاست خارجی و حقوقدان بین الملل با انتشار توئیتی تحریم انتخابات را قمار با سرنوشت دانست و گفت نباید با این کار تعامل چهار سال باقی‌مانده ایران و شورای امنیت دست افراد بی تجربه بیفتد.

برترین‌ها: رضا نصری کارشناس سیاست خارجی و حقوقدان بین الملل با انتشار توئیتی تحریم انتخابات را قمار با سرنوشت دانست و گفت نباید با این کار تعامل چهار سال باقی‌مانده ایران و شورای امنیت دست افراد بی تجربه بیفتد.

نصری نوشت: کسانی که ایران را دست‌کم یک نسل درگیر «شورای امنیت» کرده‌اند به جای پاسخگویی، نه تنها طلبکار کسانی شده‌اند که برای خروج از چاه «یک نقشه» راه به اجرا گذاشته‌اند، بلکه بعضاً منکر این حقیقت می‌شوند که قطعنامه‌ها علیه ایران اصولاً تحت فصل هفتم تصویب شده بود!

وی افزود: یکی از این آقایان - که اتفاقاً در دولت قبل مسئولیت داشت - مدعی بود قطعنامه‌های شورای امنیت تحت فصل هفتم تصویب نشده و روحانی و ظریف - برای فریب دادن مردم و قهرمان‌سازی از خودشان این دروغ را منتشر کرده‌اند!

وی ادامه داد: وقتی به او یادآوری شد در مقدمه قطعنامه به صراحت عنوان فصل هفتم (Chapter VII) ذکر شده، منکر ماجرا شد و پس از مطالعه متن پیروزمندانه موضع خود را تکرار کرد. بعد از مدتی کاشف به عمل آمد ایشان عدد لاتین «هفت» (VII) را «وی‌ی» می‌خوانده و تمام این سال‌ها متوجه وخامت داستان نشده است!

نصری در پایان تصریح کرد:حال، فرض کنید مردم - با رأی ندادن - چهار سال باقی‌مانده از تعامل ایران و شورای امنیت را مجدداً به دست چنین تفکری با چنین سطحی از تجربه و تسلط فنی بسپارند. این می‌شود «قمار با سرنوشت».

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج