۱۱۲۸۴۳۲
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

ستاد انتخابات: فقط دولت کانادا همکاری نکرد

رییس ستاد انتخابات کشور با اشاره به ممانعت دولت کانادا برای استقرار صندوق اخذ رای در این کشور، گفت: ایرانیان مقیم کانادا در صورت تمایل می‌توانند در نزدیکترین شهر مرزی کانادا به آمریکا رای بدهند.

ایرنا: رییس ستاد انتخابات کشور با اشاره به ممانعت دولت کانادا برای استقرار صندوق اخذ رای در این کشور، گفت: ایرانیان مقیم کانادا در صورت تمایل می‌توانند در نزدیکترین شهر مرزی کانادا به آمریکا رای بدهند.

«جمال عرف» روز پنجشنبه با تشریح آخرین وضعیت امنیتی انتخابات و اطلس امنیت، گفت: وزیر کشور رییس شورای امنیت کشور است و ایشان در این زمینه آخرین جلسات را این هفته برگزار کردند.

ستاد انتخابات: فقط دولت کانادا همکاری نکرد

وی با اشاره به حضور همه دستگاه‌های نظامی، انتطامی و امنیتی در این جلسات، ادامه داد: این دستگاه‌ها به عنوان متولیان امنیت کشور، فضای بین‌المللی، منطقه‌ای و داخلی کشور را رصد می‌کنند و اگر احساس کردند نقطه‌ای به امنیت بیشتر نیاز دارد آن را اعلام خواهند کرد که تا این لحظه اعلام نشده است.

معاون وزیر کشور با انتقاد از عملکرد دولت کانادا در ممانعت از ایجاد شعبه اخذ رای برای ایرانیان مقیم این کشور، گفت:‌ دولت کانادا تنها دولتی بود که مانع رای دادن ایرانیان شد و این موضوع را به وزارت امور خارجه اطلاع دادیم تا رایزنی‌های لازم را انجام بدهند.

وی افزود:‌ این اقدام برای پرستیژ بین الملل کانادا هم خوب نیست؛ کشوری که ادعای حقوق بشر دارد با چنین رفتاری کمترین حق بشر را نادیده می‌گیرد.

عرف در عین حال گفت:‌ افرادی که تمایل دارند در انتخابات حاضر شوند و رای بدهند، می‌توانند به نزدیک‌ترین شهر مرزی کانادا و آمریکا رفته و رای خود را در صندوقی که در آنجا پیش بینی شده است، بیندازند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همراه با دو انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری و ششمین دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا فردا جمعه ۲۸ خردادماه برگزار می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج