جاباما
۱۱۲۸۵۲۶
۵۰۶۳
۵۰۶۳
پ

حمله هوایی جنگنده‌های اسرائیلی به نوار غزه

جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی اهدافی را در نوار غزه هدف حملات موشکی خود قرار دادند.

خبرگزاری تسنیم: جنگنده‌های رژیم صهیونیستی چندین پایگاه مقاومت فلسطین را در شمال نوار غزه بمباران کرده‌اند.

بر اساس گزارش رسانه‌های محلی فلسطین، جنگنده‌های اسرائیلی تا این لحظه ۴ مرتبه پایگاه‌های مقاومت فلسطین در «بیت لاهیا» واقع در شمال نوار غزه را هدف قرار دادند.

خبرگزاری فلسطینی شهاب گزارش داد که جنگنده‌های اسرائیلی یک پایگاه گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش حماس را در بیت لاهیا در شمال نوار غزه بمباران کردند. بر اساس این گزارش یک مرکز مقاومت در منطقه «معا» در جنوب خانیونس واقع در جنوب نوار غزه هدف قرار گرفت . یک منطقه کشاورزی هم در شمال غرب غزه هدف حمله موشکی رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

خبرگزاری شهاب همچنین گزارش داد جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی یک مرکز مدیریت شهری در شرق منطقه جبالیا در شمال نوار غزه را بمباران کردند.

این بمباران پس از هدف گرفته شدن توسط هواپیماهای شناسایی این رژیم صهیونیستی صورت گرفت.

نیر دفوری خبرنگار شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ارتش تا این لحظه ۱۰ نقطه را در نوار غزه هدف قرار داده است.

اولین واکنش حماس به حملات رژیم صهیونیستی به غزه

«عبد اللطیف القانوع» سخنگوی جنبش حماس در واکنش به حملات موشکی رژیم صهیونیستی به اهدافی در نوار غزه در توئیتی نوشت: مقاومت آنچه را که برای نگه داشتن رژیم اشغالگر در شکست و ناکامی است و تثبیت معادله با آن در اختیار دارد و این رژیم به خوبی به این امر واقف است.

احتمال تشدید تنش و درگیری مجدد در غزه

شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ارتش از طریق مصر به حماس پیام داده که اگر اوضاع در نوار مرزی باریکه غزه آرام نشود و ارسال بالن‌های آتش‌زا متوقف نشود، جنگ بعدی نزدیک خواهد بود.

این شبکه همچنین به نقل از یک منبع امنیتی اسرائیلی بیان کرد که رژیم صهیونیستی به دنبال جنگی دیگر نیست اما اجازه هم نخواهد داد ارسال بالن‌های آتش‌زا بی‌پاسخ بماند.

شبکه مذکور تاکید کرد که مصر به هر شیوه‌ای در تلاش برای تثبیت آتش‌بس بین مقاومت و رژیم صهیونیستی و جلوگیری از تنش و درگیری مجدد است.

منابع عبری زبان اعلام کرده‌اند که هیئتی اسرائیلی قرار است هفته آینده برای پیگیری مسئله تثبیت آتش‌بس و بالن‌های آتش‌زای فلسطینیان در غزه راهی مصر شود.

"تال لیو رام" تحلیلگر اسرائیلی در این باره گفت: در صورت ادامه ارسال بالن‌های آتش‌زا از سمت غزه، ارتش به همین شیوه حملات خود به این باریکه طی روزهای آینده را ادامه خواهد داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج