جاباما
۱۱۲۸۵۵۸
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

رهبر انقلاب: حتی یک رای هم مهم است

رهبر انقلاب فرمودند: بیایید و تشخیص بدهید و انتخاب کنید و رای بدهید. این چیزی است که برای آینده کشور و یکایک مردم دارای اهمیت است. حتی یک رای هم مهم است.

ایسنا: رهبر انقلاب فرمودند: بیایید و تشخیص بدهید و انتخاب کنید و رای بدهید. این چیزی است که برای آینده کشور و یکایک مردم دارای اهمیت است. حتی یک رای هم مهم است.

رهبر انقلاب: حتی یک رای هم مهم است

رهبر انقلاب پس از انداختن رای خود به صندوق سیار ۱۱۰ مستقر در حسینیه امام خمینی (ره) یادآورشدند:

* روز انتخابات روز ملت ایران است. امروز میدان‌دار و صحنه‌گردان اصلی مردم هستند. مردمی که با حضور کنار صندوق‌های رای و با دادن رای در واقع تکلیف کلی و اساسی کشور را برای سال‌های آینده معین می‌کنند.

* هر کاری که ملت ایران امروز تا شب انجام بدهند از حضور کنار صندوق تا رای دادن، این سازنده آینده آنها و تعیین‌کننده سرنوشت چهار ساله آنهاست. درست به همین دلیل است که عقل و خرد انسان حکم می‌کند که در این آزمون بزرگ ملی و سراسری همه شرکت کنند.

*اینکه ما مکرر مردم را به حضور در انتخابات دعوت می‌کنیم این اولین اثر و نتیجه آن به خود مردم بازمی‌گردد. البته با حضور مردم، کشور و نظام جمهوری اسلامی امتیازات بزرگی را در عرصه بین‌المللی به دست می‌آورد، لیکن آنکه اول منتفع می‌شود خود مردم هستند.

* بیایید و تشخیص بدهید و انتخاب کنید و رای بدهید. این چیزی است که برای آینده کشور و یکایک مردم دارای اهمیت است. حتی یک رای هم مهم است. هیچ کس نگوید حالا با یک رای من چه اتفاقی خواهد افتاد؟ یک رای هم قطعا دارای اهمیت است و یک رای یک رای، آرای میلیونی ملت را تشکیل می‌دهد.

* اعتقاد من این است که با نیت خدایی وارد شوید و ثواب ببرید. توصیه من هم این است که این کار مهم و لازم را هرچه زودتر انجام بدهید و همان اول وقت رای بدهید. بله تا آخر وقت، ساعات زیادی وجود دارد، لیکن هرچه زودتر این وظیفه و تکلیف را انجام بدهید بهتر است.

* امیدوارم بتوانید با آرای خود آینده خوبی را برای کشور و یکایک آحاد ملت تهیه کنید.

* ان‌شاءالله به برکت حضرت علی بن موسی الرضا (س) که این ایام متعلق به این بزرگوار است امروز برای ملت ایران یک جشن باشد و به توفیق الهی همین طور هم خواهد شد و ملت از این انتخابات ان‌شاءالله خیر خواهد دید به توفیق پروردگار.

* تاکید می‌کنم همه کار را با اتقان کامل در هر نقطه از کشور انجام بدهند. به خبرنگاران و عکاسان محترم هم سلام می‌کنم و خسته نباشید و خدا قوت می‌گویم.

رهبر انقلاب رای خود را به صندوق انداختند

رهبر انقلاب: حتی یک رای هم مهم است

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج