جاباما
۱۱۲۸۹۰۸
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

صدرنشینی چک و سوئد در شب سرد دربی بریتانیا

دیدارهای روز هشتم مسابقات یورو ۲۰۲۰ کم گل بود، روزی که با صدرنشینی جمهوری چک و سوئد در گروه‌های D و E پیگیری شد.

تسنیم: دیدارهای روز هشتم مسابقات یورو ۲۰۲۰ کم گل بود، روزی که با صدرنشینی جمهوری چک و سوئد در گروه‌های D و E پیگیری شد.

تیم‌های ملی فوتبال سوئد و اسلواکی از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (جمعه - به وقت تهران) در دومین بازی خود در گروه E مسابقات یورو ۲۰۲۰ به مصاف هم رفتند. این بازی که در ورزشگاه کرستوفسکی (ورزشگاه زنیت) واقع در شهر سن‌پترزبورگ برگزار شد در نهایت با برتری یک بر صفر شاگردان یان اندرسون به اتمام رسید.

صدرنشینی چک و سوئد در شب سرد دربی بریتانیا

سوئد که در بازی قبلی خود مقابل اسپانیا به تساوی بدون گل رضایت داده بود، از آغاز این دیدار میل بیشتری به هجوم از خود نشان داد و در نهایت در دقیقه 77 از روی نقطه پنالتی توسط امیل فورزبرگ به گل رسید. در ادامه بازی هم دو تیم روی دروازه یکدیگر موقعیت‌های خلق کردند که حاصلی در برنداشت و بازی با همان برتری یک بر صفر سوئدی‌ها پایان یافت.

تیم تحت هدایت یان اندرسون با این برد چهار امتیازی شد و به صدر جدول رده‌بندی گروه E صعود کرد و اسلواکی سه امتیازی را به رده دوم جدول فرستاد.

خلاصه بازی سوئد ۱ - اسلواکی ۰

صدرنشینی چک و سوئد در شب سرد دربی بریتانیا

از ساعت ۲۰:۳۰ جمعه به وقت تهران در ورزشگاه همپدن پارک شهر گلاسکو، تیم‌های ملی فوتبال کرواسی و جمهوری چک به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی یک - یک خاتمه یافت.

در این بازی ابتدا پاتریک شیک با پنالتی که خودش در دقیقه ۳۷ گرفت، جمهوری چک را پیش انداخت. این سومین گل پاتریک شیک در رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ بود که او را در صدر جدول برترین گلزنان این تورنمنت قرار داد.

صدرنشینی چک و سوئد در شب سرد دربی بریتانیا

کروات‌ها اما تنها دو دقیقه پس از آغاز نیمه دوم با حرکت خوب ایوان پریشیچ و شوت زیبای او از سمت چپ محوطه جریمه چکی‌ها گل تساوی را به ثمر رساندند.

در این بازی برابر که دو تیم تقریباً به یک اندازه تملک توپ و موقعیت‌های گلزنی داشتند و در سایر آمارها هم برابر بودند، کروات‌ها به جز موقعیتی که منجر به گل‌شان شد یکی دو موقعیت خوب دیگر هم داشتند که ضربات آخر کم‌دقت بازیکنان‌شان مانع از به گل رسیدن آنها شد.

با نتیجه این بازی، جمهوری چک که بازی دور نخست خود برابر اسکاتلند را برده بود، با چهار امتیاز به صدر جدول گروه D صعود کرد و در موقعیت خوبی برای صعود قرار گرفت. کروات‌ها اما با توجه به باخت‌شان به انگلیس در دور نخست، با یک امتیاز در رده سوم جدول قرار گرفتند و کار خود را برای راهیابی به مرحله بعدی رقابت‌ها سخت کردند.

خلاصه بازی کرواسی ۱ - چک ۱

صدرنشینی چک و سوئد در شب سرد دربی بریتانیا

در دومین بازی گروه D یورو ۲۰۲۰ در دور دوم مرحله گروهی این رقابت‌ها، شب گذشته (جمعه) تیم‌های ملی اسکاتلند و انگلیس از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه ومبلی شهر لندن برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند که این بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

صدرنشینی چک و سوئد در شب سرد دربی بریتانیا

در این دیدار که یکی از کم حادثه‌ترین بازی‌های جام شانزدهم بود، انگلیس نسبت به همسایه خود عملکرد نسبتاً بهتری داشت و مسلط‌تر نشان داد هرچند که دو تیم کم و بیش در تعداد موقعیت‌های گلزنی و شوت به سمت چارچوب دروازه حریف برابر بودند.

انگلیس اگرچه موقعیت‌های بهتری برای گلزنی خلق کرد، اما دقت ناکافی بازیکنان این تیم در زدن ضربات آخر سبب شد که تیم ساوت‌گیت در گشودن دروازه حریفش ناکام بماند و به این ترتیب بیست‌و‌ششمین تساوی در یکصد‌و‌پانزدهمین تقابل دو تیم بریتانیایی در طول تاریخ رقم خورد.

با این نتیجه انگلیس که در دور اول موفق به شکست کرواسی شده بود، چهار امتیازی شد و به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به جمهوری چک، در رده دوم قرار گرفت. اسکاتلند هم که در دور نخست رقابت‌ها به چک باخته بود با یک امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به کرواسی در قعر جدول ایستاد.

خلاصه بازی انگلیس ۰ - اسکاتلند ۰

صدرنشینی چک و سوئد در شب سرد دربی بریتانیا

تابلوی نتایج بازی‌های روز هشتم به شرح زیر است:

سوئد یک - اسلواکی صفر

گل: امیل فورزبرگ (۷۷ - پنالتی)

کرواسی یک - جمهوری چک یک

گل‌ها: ایوان پریشیچ (۴۷) برای کرواسی و پاتریک شیک (۳۷ - پنالتی) برای جمهوری چک

انگلیس صفر - اسکاتلند صفر

برنامه دیدارهای روز نهم مسابقات یورو ۲۰۲۰ در زیر آمده است:

شنبه - 29 خرداد 1400

گروه E

اسپانیا - لهستان، ۲۳:۳۰، ورزشگاه کارتوخا، دانیله اورساتو (ایتالیا)

گروه F

مجارستان - فرانسه، ۱۷:۳۰، ورزشگاه فرانتس پوشکاش، داور: مایکل اولیور (انگلیس)

پرتغال - آلمان، ۲۰:۳۰، ورزشگاه آلیانتس آره‌نا، داور: آنتونی تیلور (انگلیس)

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج