۱۱۲۸۹۳۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

دریافتی اعضای تیم‌ ملی بابت صعود چقدر بود؟

ملی‌پوشان کشورمان بلافاصله پس از پایان رقابت‌های مرحله دوم انتخابی جام‌جهانی در مراسمی با حضور وزیر ورزش و جوانان، رئیس سازمان برنامه‌وبودجه، رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان صداوسیما شرکت کردند؛ مراسمی عجیب که در هیچ کشور صعودکننده دیگری (حتی ویتنام) برگزار نشد.

فرهیختگان: ملی‌پوشان کشورمان بلافاصله پس از پایان رقابت‌های مرحله دوم انتخابی جام‌جهانی در مراسمی با حضور وزیر ورزش و جوانان، رئیس سازمان برنامه‌وبودجه، رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان صداوسیما شرکت کردند؛ مراسمی عجیب که در هیچ کشور صعودکننده دیگری (حتی ویتنام) برگزار نشد. در این مراسم که به‌صورت زنده از صداوسیما نیز پخش شد، مسئولان حاضر در جلسه و شهاب‌الدین عزیزی‌خادم، رئیس فدراسیون فوتبال پیروزی ملی‌پوشان در مقابل بحرین، کامبوج، هنگ‌کنگ و عراق را ارج نهادند و از آن به‌عنوان یک پیروزی بزرگ یاد کردند.

نکته جالب آنکه در این مراسم هریک از مسئولان شرکت‌کننده قول پاداش به کاروان تیم‌ملی را دادند. نوبخت، رئیس سازمان برنامه‌وبودجه اعلام کرد به هریک از اعضای تیم ملی ایران ۱۰۰میلیون تومان پاداش در نظر گرفته‌اند. پیش‌تر هم فدراسیون فوتبال از پرداخت پاداش ۱۵۰میلیون تومانی ازسوی وزیر ورزش و جوانان خبر داده بود. همچنین در این مراسم، علی عسگری رئیس سازمان صداوسیما به هریک از اعضای تیم‌ملی سه سکه اهدا کرد. براساس پیگیری «فرهیختگان» از مجتبی خورشیدی، ظاهرا مبلغ واریزی ازسوی نوبخت امروز به حساب اعضای کاروان ایران می‌نشیند. پاداش وزارت ورزش و جوانان نیز تا اواسط همین هفته به حساب آنها واریز می‌شود.

او درباره نحوه اختصاص پاداش به نیمکت‌نشین‌ها، بازیکنان فیکس و سکونشین‌ها، همچنین سایر اعضای تیم‌ملی عنوان کرد: «باید این پول به حساب فدراسیون واریز شود تا درباره نحوه توزیع آن تصمیم‌گیری شود. درحال حاضر نمی‌دانیم چه کسی و به چه میزانی پاداش دریافت خواهد کرد.» همچنین براساس اطلاعاتی که خورشیدی داد ظاهرا ۵نفر از اعضای تیم‌ملی شامل یک ماساژور، یکی از اعضای رسانه‌ای تیم‌ملی، یکی از اعضای پشتیبانی به‌همراه دو نفر دیگر هنوز سکه و لوح تقدیر خود را دریافت نکرده‌اند که به‌زودی از طرف صداوسیما به فدراسیون فوتبال ارسال می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج