۱۱۲۸۹۴۲
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

کسب سه‌گانه برای پرسپولیس رویا نیست

ناصر محمد‌خانی یکی از بهترین مهاجمان تاریخ پرسپولیس در خصوص پیروزی و موفقیت پرسپولیس در رقابت‌های پیش رو صحبت می‌کند.

ایران ورزشی: ناصر محمد‌خانی یکی از بهترین مهاجمان تاریخ پرسپولیس در خصوص پیروزی و موفقیت پرسپولیس در رقابت‌های پیش رو صحبت می‌کند. او از تیم تحت رهبری یحیی گل‌محمدی به عنوان یکی از پرمهره‌ترین تیم‌های تاریخ پرسپولیس یاد کرده و البته خط حمله و عناصر هجومی‌اش را بسیار زهردار توصیف می‌کند.

دیدار حساس پرسپولیس مقابل تراکتور در سوپرجام را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

بالاخره ملی‌پوشان پرسپولیس که تعدادشان هم کم نبود درگیر مسابقات مقدماتی جام جهانی بودند و این مسأله قطعاً آنها را خسته به تمرینات تیم باشگاهی‌شان برگردانده اما حتماً با ریکاوری خوب کادر فنی این بازیکنان خیلی خوب در کنار سایر بازیکنان قرار گرفته و دوباره قدرت نهایی و تیم قدرتمند پرسپولیس شکل می‌گیرد. پرسپولیس خوشبختانه امسال از سال‌های قبل بسیار قوی‌تر و صد البته پرمهره‌تر است نکته‌ای که دست یحیی را برای ارنج کردن تیمی قدرتمند باز می‌گذارد و البته موجب می‌شود که در تعویض‌ها هم دست سرمربی پرسپولیس باز باشد؛ نکته‌ای که قدرت و صلابت بسیار بالای پرسپولیس این فصل را نشان می‌دهد.

یحبی با یارگیری خیلی خوبی که داشته به شکل عالی تیمش را تقویت کرده و به هر پست که نگاه می‌کنی چند بازیکن خوب و کارا برای آن منطقه وجود دارند و در دسترس مربی هستند. فکر می‌کنم در همه پست‌ها بازیکنان پرسپولیس جزو بهترین‌ها هستند و خوشبختانه از بازیکن جوان پرسپولیس بگیرید تا باتجربه‌ترینش که سیدجلال است همگی در شرایط فنی ایده‌آلی قرار دارند؛ این موضوع خیلی امیدوار کننده است و نکته حائز اهمیت پرسپولیس محسوب می‌شود. وقتی همه این فاکتورهای برتر را کنار هم می‌گذاریم به این نتیجه می‌رسیم که پرسپولیس بهترین تیم ایران است و اگر اتفاق خاصی نیفتد حتماً پرسپولیس می‌تواند سوپرجام را از حریف تبریزی‌اش ببرد و اولین جام را در فصل جاری به هوادارانش هدیه بدهد؛ طرفدارانی که باز هم تشنه موفقیت‌های جدید تیمشان هستند و خیلی مشتاقند که امسال هم تیم محبوبشان برای آنها جام بیاورد چون در چند سال اخیر هواداران به قهرمانی و جام کسب کردن تیم محبوبشان عادت کرده‌اند؛ همان عادت شیرین و حس بسیار خوب و ارزنده‌ای که زمان بازیگری خودم هم در پرسپولیس وجود داشت و در واقع بازیکنان و هواداران پرسپولیس از قهرمانی سیر نمی‌شدند و فقط و فقط به پیروزی و کسب جام فکر می‌کردند.

در بین خطوط پرسپولیس کدام منطقه را نقطه قوت پرسپولیس می‌دانید؟

ماشاءالله تیم فعلی تیم خیلی قوی است؛ از خط دروازه بگیرید که دو دروازه‌بان خیلی خوب در آن حضور دارند که البته در این راستا شنیدم کار رادو هم در حال درست شدن است و ان‌شاءالله به زودی به پرسپولیس برمی‌گردد و خط دفاع که رهبری مانند سیدجلال دارد و تراکم بازیکنان بسیار مؤثر به لیدری احمد نوراللهی و وجود ستاره‌ای به نام ترابی و خط حمله بسیار زهردار با وجود آل‌کثیر و شهریار که واقعاً قادرند به هر تیمی گل بزنند و از هر دفاعی بگذرند از نکات مثبت تیم یحیی است.

در واقع به هر جای تیم فعلی پرسپولیس که نگاه می‌کنید به بازیکنی خوب و با پتاتسیل فنی بالا می‌رسید اما از آنجا که خودم سال‌ها در خط حمله بازی کردم زوج خط حمله پرسپولیس امسال را با وجود شهریار و عیسی خیلی می‌پسندم و واقعاً از حضور این دو در کنار هم لذت می‌برم و اصلاً یکجورهایی خیالم از بابت این تیم راحت است. اما موردی نیز باعث ناراحتی من است.

چه موردی؟!

از اینکه بازی در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود اما هواداران پرسپولیس در ورزشگاه به خاطر کرونا حضور ندارند. پرسپولیس پرطرفدارترین تیم ایران و آسیاست که قطعاً با حضور هواداران تیم ما خیلی پرقدرت‌تر و باروحیه‌تر به مصاف حریف می‌رفت، با وجود این به تیم فعلی آقا یحیی خیلی امیدوارم و گفتم ان‌شاءالله با درایت کادر فنی و تلاش بازیکنان پرسپولیس، تیم ما یکشنبه جام سوپرجام را بالا خواهد برد و به امید خدا این جام امسال سرآغازی خواهد بود برای کسب جام‌های بعدی پرسپولیس در لیگ، جام حذفی و دست آخر آسیا.

کمی خوشبینانه به کسب جام‌های متعدد فکر نمی‌کنید؟!

نه اصلاً رویاپردازانه فکر نمی‌کنم چون به قدرت رهبری یحیی و کادر فنی بسیار خوبش با وجود آقا کریم و حمید مطهری و بقیه اعضای کادر فنی که انصافاً همگی در کنار هم یک پازل خوب را درست کرده‌اند ایمان دارم و به من حتی به شکل منطقی این اجازه را می‌دهد که به قهرمانی‌های متوالی و پشت سر هم پرسپولیس در سال ۱۴۰۰ خیلی خوشبینانه فکر کنم حتی به شکسته شدن طلسم قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا که در بازی مقابل اولسان در عین شایستگی خیلی راحت از دست پرسپولیس پرید اما این بار با تجربه خیلی بالایی که بازیکنان پرسپولیس پیدا کرده‌اند و تیم بسیار کامل و پرمهره‌ای که یحیی در اختیار دارد من با قدرت و با اطمینان می‌گویم پرسپولیس علاوه بر ایران به عنوان بهترین تیم فعلی غرب آسیا، جام قهرمانی را هم در آسیا به خود اختصاص خواهد داد.

در خصوص جام حذفی و مواجهه با استقلال چه نظری دارید؟

اگر این بازی در مرحله نیمه‌نهایی خصوصاً فینال برگزار می‌شد خیلی هیجان‌انگیزتر می‌شد اما دربی بالاخره دربی است و در هر حالتی جذابیت خاص و صد البته حساسیت فراوان خودش را دارد. این بازی در واقع هیچ ارتباطی به جدول و شرایط خاص دو تیم و سایر موارد ندارد و در واقع فقط به شرایط آن روز دربی و وضعیت روحی روانی بازیکنان دو تیم بستگی دارد.

پرسپولیس به لحاظ بازیکن تیم بهتری نسبت به استقلال است و واقعاً از عناصر خطرناکی هم بهره می‌برد از سوی دیگر از انگیره بالای استقلال هم نباید غافل شد چه بسا که آنها در لیگ برتر برای قهرمانی شانس زیادی ندارند و بیشترین امیدشان را به جام حذفی و قهرمانی معطوف ساخته‌اند اما به جهت حضور بازیکنانی مانند عیسی، شهریار و مهدی ترابی خیلی امیدوارم که یکی از بین این مثلث خطرناک به استقلال در دربی گل بزند چه بسا که این بازیکنان امید اصلی پرسپولیس برای بازی سوپرجام هم هستند که واقعاً می‌توانند هم دفاع تراکتور را با دردسر بزرگی در سوپرجام مواجه سازند و هم استقلال و دفاعش را به زحمت بیندازند و گفتم اگر پرسپولیس اسیر اتفاق نشود در همه جام‌ها شانس اول قهرمانی است.

سؤال آخرمان هم از شما در مورد تیم ملی است؛ در رابطه با صعود مقتدرانه تیم ملی‌مان چه نظری دارید؟

من هم مانند هشتاد میلیون ایرانی دیگر خیلی خوشحال شدم که تیم ایران در منامه کاری کرد کارستان و در واقع جواب ظلم و بی‌عدالتی کنفدراسیون آسیا را خیلی خوب و با چهار برد قاطعانه داد. در واقع بحرین را با سه گل سر جایش نشاندیم تا برای ما رجز نخوانند. آنها باید بدانند که هیچ‌وقت حریف ایران نبودند و نخواهند بود و اگر در خانه‌شان هم ما در چند سال اخیر بردی نداشتیم بیشتر به مسائل حاشیه‌ای و داوری و غیر فوتبالی بستگی داشته که البته این بار با پیروزی و با اختلاف سه گل خیلی خوب جوابشان را دادیم.

از سوی دیگر عراق تیم خوبی بود اما در چند بازی که در سال‌های اخیر ما برنده نشدیم حق‌مان باخت نبود و بیشتر با بدشانسی نتیجه بازی‌ها را به آنها واگذار کردیم اما خوشحالم که بحرین را سر جایش نشاندیم و طلسم عراق را هم شکستیم تا همه بار دیگر جلوی قدرت اول فوتبال آسیا سر تعظیم فرود بیاورند البته نباید از این موضوع هم غافل شویم که کار اصلی ما برای صعود تازه شروع شده و ما باید خودمان را قوی‌تر برای مسابقات پیش رو آماده سازیم. سرمربی تیم ملی بعد از اتمام مسابقات داخلی فرصت خوبی در اختیار دارد و به نظرم با تیم پر و پیمانی که اسکوچیچ در اختیار دارد حتماً شانس بالایی برای صعود داشته و قدرت عبور و شکست تیم‌های بزرگ آسیا را هم دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      رویا نیست پس چیه


      چرا جو میدی

      توی خواب ببینید سه گانه شید

      دوره تون سر آومده . باباتون داره میره

    • بدون نام

      حال به هم زن
      لنگی
      قاتل

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج