جاباما
۱۱۲۹۱۶۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

توقف قهرمان جهان در جهنم ۶۷هزار نفری بوداپست

قهرمان جام جهانی ۲۰۱۸ مقابل مجارستان متوقف شد تا نتواند صعود خود را به دور یک هشتم نهایی جام ملت‌های اروپا قطعی کند.

ایرنا: قهرمان جام جهانی ۲۰۱۸ مقابل مجارستان متوقف شد تا نتواند صعود خود را به دور یک هشتم نهایی جام ملت‌های اروپا قطعی کند.

تیم‌های مجارستان و فرانسه از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه به وقت تهران در چارچوب هفته دوم مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های اروپا در گروه ششم در ورزشگاه فرانس پوشکاش‌آرنای شهر بوداپست به مصاف هم رفتند که در پایان تساوی یک بر یک به دست آمد.

توقف قهرمان جهان در جهنم ۶۷هزار نفری بوداپست

ابتدا این مجارستان بود که موفق شد در دقیقه ۲+۴۵ توسط آتیلا فیولا به گل برسد. این دومین گل ملی این بازیکن در لباس تیم ملی مجارستان بود. در ۴۵ دقیقه دوم فشار حملات فرانسه چند برابر شد و شاگردان دیدیه دشان در دقیقه ۶۶ به وسیله آنتوان گریژمان به گل رسیدند تا آقای گل دوره قبل، در مسابقات یورو ۲۰۲۰ هم به گل برسد.

با این نتیجه مجارستان در حضور ۶۷ هزار نفر به اولین امتیاز رسید تا همچنان امیدوار به صعود باشد. فرانسه هم در عین ناباوری مقابل ضعیف‌ترین تیم گروه متوقف شد تا فعلا با چهار امتیاز در صدر جدول قرار بگیرد. باید دید جدال تیم‌های آلمان و پرتغال با چه نتیجه‌ای به اتمام می‌رسد.

توقف قهرمان جهان در جهنم ۶۷هزار نفری بوداپست

مجارستان با این ۱۱ بازیکن به مصاف فرانسه رفت: پیتر گولاچی، آتیلا زالای، آتیلا فیولا، ویلی اوربان، لویک نگو، آدام ناگی، آدام زالای(کاپیتان)، اندرس شافر، لاژلو کلنهیسلر، رولند سالای و اندره بوتکا.

در سوی مقال دیدیه دشان با این نفرات به مصاف میزبان خود رفت: هوگو لوریس(کاپیتان)، رافاول واران، پرسنل کیمپمبه، بنژامن پاوارد، پل پوگبا، آنتوان گریزمن، کیلیان امباپه، انگولو کانته، آدرین ربیو، لوکاس دینیه و کریم بنزما.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج