جاباما
۱۱۲۹۱۶۷
۵۰۱۷
۵۰۱۷
پ

تحلیل عضو ارشد بیت رهبری در مورد انتخابات

سید وحید حقانیان در یادداشتی به تحلیل آرایش حضور کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم پرداخت.

ایسنا: سید وحید حقانیان، از مسئولان نهاد رهبری در یادداشتی به تحلیل آرایش حضور کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم پرداخت.

حقانیان در بخش هایی از این یادداشت نوشته است: رفقای محترم و عزیز سلام علیکم، نکته ای را می خواستم صادقانه و از روی اطلاع خدمتتان عرض کنم و آن اینکه لازم است توجه داشته باشیم که در این مقطع حساس از تلاشهای صبورانه، جناب آقای محسن رضایی و جناب آقای دکتر امیر حسین قاضی زاده هاشمی، کمال تشکر را داشته باشیم.

تحلیل عضو ارشد بیت رهبری در مورد انتخابات

این برادران با وجود فشارهای شدید عده ای و با تحلیل و افکار خاص، صحنه انتخابات را ترک ننموده و خود را نامزد پوششی فرض نکرده و تا آخر رقابت های انتخاباتی، با انرژی، باور و جدیت در صحنه باقی ماندند تا انتخابات ۱۴۰۰علیرغم تبلیغات چندین ماهه و سنگین دشمنان، رنگ و بوی واقعی و رقابتی به خود بگیرد و درصد مشارکت، از پیش بینی های حضرات بالاتر برود .

وی در بخش دیگری از این یادداشت با اشاره به حضور همتی به عنوان کاندیدا در شرایطی که دشمنان از تحریم انتخابات و یا شعار رای بی رای حمایت می کردند از سران جبهه اصلاحات انتقاد کرد که حاضر نشدند رسما از وی به عنوان کاندیدای این جبهه حمایت کنند.

در بخش دیگری از این یادداشت با اشاره به ادامه کاندیداتوری رضایی، قاضی زاده هاشمی و همتی ادامه داد: بنابراین حضور این سه رقیب برای جناب آقای رئیسی، امداد الهی به حساب آمده و یقینآ باید گفت اینها خود را به گونه ای دانسته، یا ندانسته خرج انقلاب کردند وگرنه با توجه به شرایط رد صلاحیت ها، تحریم انتخابات توسط بیگانگان و حتی احمدی نژاد، اگر بعد از کنار کشیدن نامزدهای پوششی، این سه نفر نیز اعلام انصراف کرده بودند، ولو وزارت کشور هم قبول نمی کرد یقینا چالش بزرگی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی بوجود می آمد. باید خداوند متعال را شاکر باشیم که مانند همیشه، مردم عزیز از تمامیت ایران سربلند، دفاع کرده و دشمنان را مایوس نمودند.

از امروز دیگر زمان همکاری و حل ریشه ای مشکلات مردم، یعنی همان ولی نعمتان انقلاب و نظام است تا ان شاءالله بی تدبیری ها کنارگذاشته شده و با امید و تکیه بر توان داخلی، آینده ای روشن را برای مردم و خصوصآ جوانان غیور و مستعد، کار و کوشش و نوآوری رقم بزنیم. در صورتی که اینگونه شود در انتخابات چهار سال بعد با حضور حداکثری مردم و انتخاب دولت قوی و مردمی و اقبال دوباره به رئیس جمهور منتخب جدید روبرو خواهیم بود. ان شاءالله . یاعلی.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج