۱۱۲۹۱۸۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

واکنش دشان به ناکامی بنزما در گلزنی

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، از کریم بنزما حمایت کرد و گفت که او در ادامه مسابقات موفق به گلزنی خواهد شد.

ورزش سه: دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، از کریم بنزما حمایت کرد و گفت که او در ادامه مسابقات موفق به گلزنی خواهد شد.

فرانسه که در مسابقه اول خود موفق شده بود آلمان قدرتمند را شکست دهد، امروز مقابل مجارستان قرار گرفت و در ورزشگاه کاملا پر پوشکاش آره‌نا با تساوی غیر منتظره ۱-۱ در مقابل مجارستان متوقف شد.

دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فرانسه بعد از توقف تیمش مقابل مجارستان گفت: "مجارستان در این مسابقه تمام توان خود را به کار گرفت‌. یک امتیاز کسب کردیم و مشخصاً این نتیجه ای نیست که ما امیدوار به کسب آن بودیم اما به هر حال این نتیجه حاصل شده است."

دشان در ادامه گفت: "من راضی هستم. به خاطر نتیجه ای که به دست آمده خوشحال نیستم اما از عملکرد تیم رضایت دارم. ما یک امتیاز دیگر به دست آوردیم تا به سه امتیاز قبلی مان اضافه کنیم. فکر می‌کنم این همه چیز را برای بازی سوم مان امیدوار کننده نگه می دارد تا در آن مسابقه با قدرت بیشتری عمل کنیم.

در نیمه اول موقعیت های زیادی داشتیم اما متأسفانه نتوانستیم دروازه حریف را باز کنیم. ما شوت های زیادی به سمت دروازه مجارستان زدیم که چند تا از آنها در چارچوب قرار داشت. ما حتی توپ را به تیر دروازه نیز زدیم. من فکر می کنم نکات مثبت زیادی در این بازی وجود داشت مخصوصاً در نیمه اول."

ناکامی کریم‌بنزما در گلزنی: "من فکر نمی کنم هیچ تردیدی در مورد بنزما وجود داشته باشد. ما می دانیم که او مانند هر مهاجم دیگری توانایی کارهای خوبی را دارد. همانطور که در طول بازیهای دوستانه توانسته بود این را نشان دهد. اما او از تجربه کافی برخوردار است و می‌تواند از این شرایط عبور کند."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج