جاباما
۱۱۲۹۳۴۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فصل دوم «حکایت‌های کمال» متوقف شد

تهیه‌کننده سریال «حکایت‌های کمال» از مشکلات مالی این سریال و توقف این سریال خبر داد.

خبرگزاری صبا: تهیه‌کننده سریال «حکایت‌های کمال» از مشکلات مالی این سریال و توقف این سریال خبر داد.

فصل دوم «حکایت‌های کمال» متوقف شد

محسن شایانفر تهیه‌کننده سریال «حکایت‌های کمال» که قدرت‌الله صلح میرزایی کارگردانی این کار را برعهده دارد، درباره شرایط ساخت فصل دوم این سریال که قبلا صلح میرزایی از آن خبر داده بود، گفت: فکر می‌کنم من سیبی را خورده‌ام که باعث شد از بهشت رانده شوم چراکه یک پروژه‌ای را که متوقف شده بود پذیرفتم.

او با اعلام اینکه برآورد مالی که برای این سریال شده بود مبلغ پایینی بود اما با گفتگو قرار بر این شد این برآورد در طول زمان اصلاح شود، افزود: همانطور که با مدیران سیمافیلم صحبت شد، با توجه به برنامه‌ریزی ۱۵۰ قسمتی که برای این سریال شده بود اقدام به ساخت دکور پرهزینه و بزرگی کردیم که هزینه آن به قدری بالا بود که در برآورد اولیه هزینه‌های سریال، ساخت چنین دکوری پیش‌بینی نشده بود. من نیز برای پیشبرد این کار، این هزینه را قبول کردم و مدیران برای اصلاح برآوردهای مالی کار تصمیم گرفتند این اصلاح را به شکل مرحله‌ای و در فواصل زمانی مشخص انجام دهند.

این تهیه‌کننده بیان کرد: تا جایی که من مطلع هستم تا اسفندماه سال ۹۹ و یک سال پس از پخش سریال از شبکه دو سیما، درحال تسویه با عوامل و بازیگران سریال بودند که درنهایت اسفندماه این اتفاق رخ داد اما همچنان مسائل مالی بین من و سیمافیلم تسویه نشده است، با اینکه سه سال از ساخت و پخش این سریال گذشته است.

شایانفر ادامه داد: این روند بسیار طولانی باعث تحت شعاع قرار گرفتن فصل دوم سریال «حکایت‌های کمال» شد. امیدوارم این روند هرچه سریعتر جلو رود و درنهایت بتوان برای فصل دوم این سریال تصمیمی گرفت. البته که طولانی شدن اصلاحات مالی برای سریال هم زیان‌بار بود چراکه ما یک سری بازیگر کودک و نوجوان شیرین و با طراوت داشتیم که الان حداقل ۲ یا ۳ سال بزرگ شده‌اند و این اتفاق باعث تغییراتی در آن‌ها شده که آن طراوت و شیرینی جای خود را به جوانی و بزرگسالی داده است.

این تهیه‌کننده درباره تولید ادامه «حکایت‌های کمال» توضیح داد: در حقیقت با توجه به طولانی شدن روند اصلاحات مالی و پروسه تسویه حساب‌ها رغبتی برای ادامه تولید این سریال برای من باقی نمانده است و نمی‌دانم در ادامه این کار حضور داشته باشم یا خیر. تصور من بر این بود که پس از گذشت ۲ ماه از ساخت فصل ابتدایی، تولید فصل دوم شروع می‌شود که این اتفاق رخ نداد. کندی در تولید یک سری دستاوردهای کار را از بین می‌برد و در این سریال نیز یک عده نوجوان شیرین حضور داشتند که الان ۱۸ یا ۱۹ ساله‌اند و در اصل برای ادامه سریال یا باید بازیگران نوجوان کار را تغییر دهیم و یا فیلمنامه را به شکل دیگری پیش ببریم.

او افزود: به دلیل تمامی این مسائل در این لحظه دیگر دغدغه من تولید فاز دوم این سریال نیست و تنها مساله ذهنی من تسویه حساب من پس از ۳ سال است. در اصلاحیه‌ای هم که در پیش گرفته شد اولویت با عواملی بود که مطالبه‌ای داشتند که با درایت مدیر جدید سیمافیلم اتفاق افتاد و فقط تسویه حساب با من باقی مانده که از پیش از سال جدید صحبت‌هایی درباره آن شده است؛ حال چه زمانی به سرانجام می‌رسد نمی‌دانم.

شایانفر در پایان درباره تازه‌ترین فعالیت‌های خود عنوان کرد: درحال حاضر طرح یک سریال تلویزیونی ۵۰ قسمتی را به نام «دیوارهای آجری» به شبکه دوم سیما تحویل داده‌ام که حال و هوایی در همان روزگار گذشته دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج