جاباما
۱۱۲۹۳۸۳
۲ نظر
۵۰۲۲
۲ نظر
۵۰۲۲
پ

افشای مشخصات گلکسی M۳۲ پیش از معرفی

با نزدیک شدن به تاریخ عرضه گلکسی M۳۲ سامسونگ، مشخصات کامل این گوشی هوشمند در فضای آنلاین لو رفته و بازه قیمت آن مشخص شده است.

کلیک: با نزدیک شدن به تاریخ عرضه گلکسی M۳۲ سامسونگ، مشخصات کامل این گوشی هوشمند در فضای آنلاین لو رفته و بازه قیمت آن مشخص شده است.

گوشی هوشمند گلکسی M۳۲ قرار است به زودی روانه بازار هندوستان شود. این محصول میان رده در فروشگاه آمازون نیز در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. مشخصات اصلی این گوشی قبلا در یک وب‌سایت هندی لو رفته بود. حالا به نظر می‌رسد که مشخصات کامل و همین‌طور بازه قیمت آن نیز مشخص شده است.

افشای مشخصات گلکسی M۳۲ پیش از معرفی

گوشی M32 به نمایشگر اس آمولد 6.4 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ نوسازی 90 هرتز مجهز است. این نمایشگر دارای یک حفره قطره‌ای بوده که دوربین سلفی در آن قرار می‌گیرد. این پنل به وسیله گوریلا گلس 5 در برابر آسیب و خش محافظت می‌شود.

یک افشاگر هندی به نام یوگش در توییت جدید خود به مشخصات کلی گوشی گلکسی M32 اشاره کرده است. ظاهرا این دستگاه از پردازنده هلیو G85 استفاده کرده و دارای رم 6 گیگابایتی و حافظه eMMC تا حداکثر 128 گیگابایت است.

از لحاظ دوربین، گلکسی جدید به سیستم دوربین چهارگانه مجهز بوده که شامل لنز اصلی 64 مگاپیکسلی، سنسور اولترا واید 8 مگاپیکسلی و دو سنسور دو مگاپیکسلی می‌شود.

افشای مشخصات گلکسی M۳۲ پیش از معرفی

گوشی M۳۲ نسبت به مدل قبلی خود، M۳۱، از پردازنده ضعیف‌تری استفاده کرده و مشخصات سیستم دوربین آن نیز عملکرد پایین‌تری دارد. بد نیست بدانید که M۳۱ از دوربین چهارگانه متشکل از لنزهای ۶۴، ۸، ۵ و ۵ مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

دوربین سلفی M۳۱ تصاویری با کیفیت ۳۲ مگاپیکسل را تهیه می‌کند. اما سنسور ۳۲ مگاپیکسلی در M۳۲ جای خود را به سنسور ۲۰ مگاپیکسلی داده است.

گوشی گلکسی M۳۲ همانند مدل قبلی به یک باتری قدرتمند ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز بوده و از فناوری شارژینگ سریع ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

با استناد به منابع مختلف، به نظر می‌رسد که قیمت محصول جدید سامسونگ در هندوستان کمتر از ۱۵ هزار روپیه (حدودا ۲۰۲ دلار) است. این دستگاه به اندروید ۱۱ به عنوان سیستم عامل پیش‌فرض استفاده می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مبینا

      ام۳۱ واقعا انتن دهیش ضعیفه و این یک مشکل اساسی برا این گوشیه

    • بدون نام

      یه چند سال گوشی ها کلا پر لنز دوربین میشن:))

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج