۱۱۲۹۴۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

نویر بهترین دروازه‌بان جهان است

اشمایکل: بوسنی شگفتی‌ساز می‌شود

دروازه‌بان پیشین شیاطین سرخ با تمجید از تیم بوسنی‌و‌هرزگوین پیش‌بینی کرد شاگردان سافت سوسیچ از گروه خود صعود خواهند کرد.

تسنیم: دروازه‌بان پیشین شیاطین سرخ با تمجید از تیم بوسنی‌و‌هرزگوین پیش‌بینی کرد شاگردان سافت سوسیچ از گروه خود صعود خواهند کرد.

پیتر اشمایکل، دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال منچستریونایتد گفت: به نظر بلژیک تیمی است که باید در جام جهانی آن را زیرنظر داشت و بازیکنانش را دید. شاید کمی دور از انتظار باشد که بلژیک عملکرد خارق‌العاده‌ای در برزیل داشته باشد و به قهرمانی برسد ولی اگر من شرط بند بودم روی رسیدن این تیم تا مرحله نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۱۴ شرط می‌بستم، چون می‌دانم که چه تیم خوبی است.

سنگربان پیشین تیم ملی دانمارک تصریح کرد: در خصوص تیم‌های شگفتی‌ساز هم باید بگویم که بوسنی‌وهرزگوین تیمی فوق‌العاده است و هیچ تیمی نمی‌خواهد در مرحله یک هشتم نهایی با این تیم روبرو شود. به نظرم روشی که بوسنیایی‌ها به جام جهانی ۲۰۱۴ صعود کردند شگفت‌انگیز و غافلگیرانه بود اما آنها بازیکنی همانند ادین ژکو دارند که توانایی گلزنی و ایجاد تفاوت در این تیم را دارد.

بوسنی که یکی از حریفان تیم ملی کشورمان در مرحله گروهی جام جهانی برزیل است در مرحله پایانی انتخابی جام جهانی ۲۰۱۴ در منطقه اروپا همه را شگفت‌زده کرد و هشت بازی از ۱۰ دیدار خود را با برد پشت‌سر گذاشت. از ۳۰ گل این تیم ۱۰ گل را ادین ژکو به ثمر رساند و به عنوان دومین گلزن برتر این مرحله از مسابقات انتخاب شد.

وی در خصوص مدعی کسب عنوان قهرمانی هم گفت: تورنمنت پیش‌رو می‌تواند تبدیل به بهترین دوره جام جهانی شود، چون تیم‌های راه‌یافته به آن خیلی خوب هستند. به نظرم تیم‌های اروپایی شانس زیادی برای قهرمانی در برزیل دارند. البته نباید تیم‌های آمریکای جنوبی را هم فراموش کرد و به نظرم تیم‌هایی مانند آرژانتین، برزیل و اروگوئه هم مدعی کسب این عنوان هستند.

اشمایکل ۵۰ ساله تصریح کرد: اگر قرار باشد به تیم‌ها، ترکیب آنها، نوع آماده‌سازی‌شان و بازیکنان آنها توجه کنم به نظرم شانس آلمان برای کسب عنوان قهرمانی بیشتر از بقیه تیم‌هاست. آنها قدرت و کیفیتی دارند که در تیم دیگری نمی‌توان یافت.

وی با تمجید از دروازه‌بان بایرن مونیخی تیم ملی آلمان اظهار داشت: از نظر من مانوئل نویر بهترین دروازه‌بان جهان است. اول از همه او تمامی ویژگی‌های پایه‌ای یک دروازه‌بان را دارد و همانطور که باید باشد، است. نویر شجاع، بیش از حد فعال و بیشتر از هر کس دیگر در زمین تلاش می‌کند. او دروازه‌بانی خوب و مستحکم است و تیم به کمک او می‌تواند در زمین بهتر بازی کند.

دروازه‌بان پیشین منچستریونایتد در خاتمه تصریح کرد:‌ در یورو ۲۰۱۲ آلمان بازی را به ایتالیا واگذار کرد ولی نویر در ۱۰ دقیقه پایانی بازی در میانه میدان بود و وقتی توپ به سمت او می‌آمد با ضربه سر آن را دور می‌کرد. تا کنون چنین چیزی ندیده بودم. نویر به اندازه کافی شجاع است و متفاوت از دروازه‌بان دیگر فکر می‌کند. او هر کاری که از دستش بربیاید انجام می‌دهد تا تیمش به پیروزی برسد. نویر دروازه‌بان موردعلاقه‌‌ام است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج