جاباما
۱۱۲۹۴۳۴
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

تردید رادوشوویچ برای بازگشت به تهران

دروازه‌بان کروات پرسپولیس هنوز تصمیم نهایی خود را برای بازگشت به این تیم نگرفته است.

خبرگزاری میزان: پس از اینکه تمرینات پرسپولیس به خاطر بازی‌های تیم ملی چند روزی تعطیل شد، بوژیدار رادوشوویچ دروازه‌بان کروات پرسپولیس برای مرخصی به کشورش رفت و بعد از آن اعلام کرد که به خاطر برخی مشکلات که با باشگاه پرسپولیس دارد حاضر به بازگشت به ایران نیست. رادو اعلام کرد باید تمام مطالباتش پرداخت شود تا به تمرینات برگردد. بعد از آن بود که ماجرای رادو و باشگاه پرسپولیس شروع شده تا الان هم ادامه دارد.

در همین بین در یکی دو روز گذشته اعلام شد که بین رادوشوویچ و باشگاه پرسپولیس توافقات صورت گرفته تا رادو به ایران بیاید و همچنین باشگاه پرسپولیس به او قول داده که به محض ورود به ایران مطالباتش را به صورت نقدی پرداخت خواهد کرد. این مسئله باعث خوشحالی هواداران و حتی خود پرسپولیسی‌ها شد، چون حضور رادو به عنوان یک دروازه‌بان دوم خوب در پرسپولیس بسیار حائز اهمیت است.

با این وجود، اما هنوز رادوشویچ برای بازگشت به تهران تصمیم نهایی را نگرفته و آمادنش به تهران ۵۰-۵۰ است. واقعیت این است که رادوشوویچ از برخی اتفاقات در باشگاه پرسپولیس دلخور است، اما از آن طرف باشگاه پرسپولیس هم صادقانه به او قول داده که تمام مطالبات و مشکلاتش را حل خواهد کرد، اما هنوز این دروازه‌بان کروات تصمیم صد درصدی برای بازگشت به تهران را نگرفته است.

واقعیت این است که مشکل بین رادو و باشگاه پرسپولیس مشکل خیلی حادی نیست و می‌شود با مذاکره و صحبت این مسئله را حل کرد. در شرایط فعلی هم باشگاه پرسپولیس به رادوشوویچ نیاز دارد و هم رادوشووبچ به پرسپولیس، پس باید طرفین خیلی صادقانه وارد مذاکرات شوند و مشکل را حل کنند تا حداقل رادو تا پایان فصل پرسپولیس بماند.

اگر قرار باشد در شرایط فعلی رادوشوویچ قراردادش را فسخ کند و اگر سال آینده به تیمی نپیوندد آن وقت باشگاه پرسپولیس باید رقم بسیار سنگینی به این دروازه‌بان پرداخت کند که رقم وحشتناکی است. به همین دلیل بهتر است که این این مسئله به زودی حل شود و هر دو طرف برای ادامه همکاری راضی شوند تا این وسط پرسپولیس و البته هوادارانش متضرر نشوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پرسپولیس

      بزارید بره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج