۱۱۲۹۴۷۱
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

هشدار برای مکمل تقلبی و اعتیاد‌آور گلوریا

سازمان غذا و دارو نسبت به مصـرف مکمل تقلبی و اعتیاد آور لاغری (گلوریا) با ترکیب ماده مخدر صنعتی آمفتامین (شیشه) هشدار داد.

خبرگزاری ایسنا: سازمان غذا و دارو نسبت به مصـرف مکمل تقلبی و اعتیاد آور لاغری (گلوریا) با ترکیب ماده مخدر صنعتی آمفتامین(شیشه) هشدار داد.

بر اساس گزارشات و شکایات مردمی واصله به سازمان غذا و دارو مبنی بر توزیع و فروش مکمل تقلبی لاغری گلوریا در فضای مجازی (شبکه های اجتماعی سـایت های اینترنتی ، اینستاگرام و...) و دریافت عوارض جسمی و روانی جبران ناپذیر از جمله اعتیاد به ماده مخدر صنعتی شیشه (آمفتامین) در ترکیبات این دسته از فرآورده ها، با توجه به اهمیت موضوع، با دستور رئیس سازمان غذا و دارو این موضوع در دستورکار ویژه کارگروه تخصصی قرار گرفت.

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان غذا و دارو، با بررسی‌های صورت گرفته این فرآورده مورد آزمایش و صحت سنجی قرار گرفت که متاسفانه مشخص شد نه تنها این محصول دارای مجوز از سازمان غذا و دارو نبوده، بلکه تمامی اطلاعات مندرج بر روی فرآورده و بسته بندی بندی آن فاقد هویت و اصالت از سوی شرکت خارجی بوده است.

نمونه این فراورده به منظور بررسی و آزمایش به اداره کل آزمایشگاه مرجع کنترل غذا و دارو ارسال و مشخص شد یکی از ترکیبات اصلی آن ماده مخدر خطرناک صنعتی روانگردان امفتامین است.

از آنجاییکه که سالهاست به مردم عزیز و مصرف کنندگان اطلاع رسانی و نسبت به خرید کلیه اقلام سلامت محور تنها از طریق مراکز مورد تایید سـازمان غذا و دارو و بخصـوص دارو و انواع مکمل های تغذیه ایی از طریق داروخانه هشدار داده شده، مجددا تاکید می‌شود اصالت فراورده‌ها منوط به استعلام از سامانه ردیابی و رهگیری TTAC مورد تایید است.(مطابق با تصویر ذیل)

هشدار برای مکمل تقلبی و اعتیاد‌آور گلوریا

شایان ذکر است خرید و فروش کلیه اقلام دارویی و مکمل های تغذیه ای در بستر فضای مجازی از جمله بایت های اینترنتی و اینستاگرام و... ممنوع و مورد تایید نیست، در غیر اینصورت جهت جلوگیری از آسیب و خسارات ناشی از آن، اطلاعات فروشندگان و محل تهیه را در اسرع وقت به یکی از معاونت‌های غذا و دارو سراسر کشور و یا اداره کل بازرسی و حقوقی سازمان ارسال کنند.

در پایان خاطر نشـان می سـازد، تائید اصـالت کلیه فرآورده های سلامت محور دارای مجوز فرآورده و برچسب اصالت و شناسه ردیابی و رهگیری معتبر از طریق سامانه مورد تایید سازمان غذا و دارو TTAC امکان پذیر است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج