۱۱۲۹۶۰۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

روانخواه: کنار گذاشتن اسکوچیچ ریسک نیست

ماندن اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی یا انتخاب یک سرمربی جدید بحث داغ این روزهای فوتبال ایران است.

ایران ورزشی: ماندن اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی یا انتخاب یک سرمربی جدید بحث داغ این روزهای فوتبال ایران است. اسکوچیچ از ابتدا قرار بود گزینه موقت هدایت تیم ملی باشد، ولی بعد از موفقیت تیم ملی در بحرین گروهی معتقدند که قرارداد مربی کروات باید تمدید شود. استدلال اصلی آنها این است که تیم ملی زمان زیادی تا مرحله بعدی مقدماتی جام جهانی ندارد و انتخاب سرمربی جدید می‌تواند ریسک باشد. با این حال امید روانخواه تأکید دارد که در تغییر سرمربی تیم ملی خطری نیست و در صورت انتخاب مناسب سرمربی جدید هم می‌تواند مأموریتش را به درستی انجام بدهد.

سرمربی بادران در این باره گفت: همان‌طور که می‌دانید اسکوچیچ توسط مدیران قبلی فدراسیون فوتبال انتخاب شد و حالا باید دید اگر فدراسیون می‌خواهد تغییری ایجاد کند، چه شاخصه‌هایی را برای انتخاب سرمربی جدید در نظر دارد. طبیعتاً برای انتخاب سرمربی باید مسائل دیگری به جز موفقیت در نتیجه‌گیری را هم در نظر گرفت. مسئولان گفته‌اند هیأت‌رئیسه می‌خواهد تصمیم بگیرد اما به نظر من اعضای هیأت‌رئیسه نمی‌توانند سرمربی را انتخاب کنند. در این زمینه باید آدم‌های فنی و آنهایی که سابقه مربیگری یا بازی دارند تصمیم بگیرند. حالا باید دید فلسفه فدراسیون فوتبال چیست.

روانخواه ادامه داد: در حال حاضر انتخاب سرمربی نباید موضوع اول فدراسیون باشد و ابتدا باید برنامه‌ها و ساختار فوتبال ما روشن شود؛ ما باید یک برنامه‌ریزی مناسب در خصوص اردوهای تیم ملی و انجام بازی‌های تدارکاتی داشته باشیم، ما هیچ‌وقت ندیدیم برنامه بازی‌های تیم ملی برای یک سال آینده مشخص باشد و مهم هم نیست سرمربی چه کسی باشد. ما باید یک برنامه‌ریزی خوب داشته باشیم و سپس به مسائل بعدی فکر کنیم.

او در پاسخ به این پرسش که «آیا کنار گذاشتن اسکوچیچ نمی‌تواند یک ریسک بزرگ باشد؟»، گفت: من فکر می‌کنم در حال حاضر بهترین گزینه برای ادامه همکاری با تیم ملی، اسکوچیچ است اما این را قبول ندارم که می‌گویند برداشتن او ریسک بزرگی‌ست چون انتخاب اسکوچیچ هم ریسک بزرگی نبود. طبیعتاً ما اگر یک برنامه‌ریزی خوب هم داشته باشیم، مربیان دیگر هم می‌توانند به تیم ملی بیایند و موفق باشند.

روانخواه در خصوص رقابت پرسپولیس و سپاهان برای کسب عنوان قهرمانی لیگ هم گفت: من شانس سپاهان را بیشتر می‌دانم و آنها تمرکز خوبی برای ادامه نتایج خوب‌شان دارند؛ البته پرسپولیس هم تیم بسیار خوبی‌ است و شانس مناسبی برای قهرمانی دارد. امیدوارم استقلال هم در ادامه مسابقات شرایط خوبی داشته باشد و تا پایان بازی‌ها خودش را در کورس نگه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج